بازی

شایعه: لارا کرافت در بازی بعدی Tomb Raider رهبر تیمی از مهاجمان مقبره است

شایعه: لارا کرافت در بازی بعدی Tomb Raider رهبر تیمی از مهاجمان مقبره است

بازی بعدی از سری محبوب Tomb Raider ممکن است یک لارا کرافت باتجربه را نشان دهد که تیمی از مهاجمان مقبره را رهبری می‌کند.

این جزئیات بر اساس فیلمنامه‌ای که برای انتخاب بازیگران عنوان جدید استفاده شده، بدست آمده که توسط Sacred Symbols به اشتراک گذاشته شده است.

طبق فیلمنامه ادعا شده، Tomb Raider جدید با اسم رمز «Project Jawbreaker» شناخته می‌شود و به عنوان یک بازی اکشن ماجراجویی در دنیای مدرن امروزی که توسط یک فاجعه مرموز به لرزه می‌افتد، توصیف شده است.

با توجه به یادداشت‌ها ادعا شده تیم سازنده برای نقش لارا در این پروژه به دنبال انتخاب یک بازیگر «اصیل بریتانیایی» در اواسط ۳۰ سالگی «با چهره‌ای مشابه امیلی بلانت یا رزاموند پایک» است. در این فیلمنامه آمده است:

لارا کرافت اکنون در باتجربه‌ترین حالت خود قرار دارد. دیگر دوران یک زن جوان و بی‌تجربه که با مسائل ارث و میراث خانوادگی سر و کله می‌زد، به پایان رسیده است.

لارا دوران کودکی خود را رها کرده و زندگی ماجراجویانه را به طور کامل پذیرفته است. کار افسانه‌ای او در روزنامه‌ها ستایش و چاپ شده است، داستان‌های ماجراجویی که الهام‌بخش نسل جدیدی از مهاجمان مقبره شده تا به دنبال بخت و اقبال خود در جهان باشند.

لارا در مرحله جدید زندگی‌، جای خود را در میان خرابه‌ها پذیرفته است. او سال‌هاست در اعماق مکان‌های فراموش‌شده فرو رفته، با بسیاری از دشمنان بدذات موش و گربه بازی کرده و برای کشف و محافظت از اسرار گمشده جهان تلاش کرده تا مانع دستیابی افراد نادرستی به آن‌ها بشود.

Tomb Raider

سپس فیلمنامه چیزی را توصیف می‌کند که به نظر می‌رسد اشاره به یک مجموعه تیم جدید برای Tomb Raider بعدی است که با توجه به آن امکان دارد شاهد حضور چندین شخصیت جدید در گیم‌پلی بازی باشیم. «مهاجمان مقبره» دیگری که در فیلمنامه به نقش آن‌ها اشاره شده، با نام Devendra و Tanvi شناخته می‌شوند.

با گذشت سال‌ها، لارا در اوج تنها شده است. در آغاز فصل بعدی زندگی، او با یک مشکل اساسی در بزرگسالی روبه‌رو می‌شود، مواجهه با چیزی بسیار بزرگ که نمی‌تواند به تنهایی از پس آن برآید.

در این ماجراجویی جدید، لارا با چالشی مواجه خواهد شد که تنها با حضور تیمی در کنارش می‌تواند بر آن غلبه کند. همکاری کردن برای او سخت است، چرا که همیشه به تنهایی موفق بوده. بنابراین در این شرایط احساس غریبی می‌کند.

Tomb Raider

استودیو Crystal Dynamics در اوایل سال میلادی جاری اعلام کرد که بازی بعدی Tomb Raider با استفاده از Unreal Engine 5 وارد پروسه ساخت شده است.

دالاس دیکینسون، مدیر کل فرنچایز توم ریدر در کریستال داینامیکس، در ماه آوریل گفت که هدف استودیو از بازی بعدی «حفظ وفاداری و ارائه تجربه اکشن ماجراجویی سینمایی با کیفیت بالا است که شایسته طرفداران باشد».

کریستال داینامیکس در ویدئویی در ماه ژانویه که برنامه‌های خود را برای بیست و پنجمین سالگرد این فرنچایز در سال جاری تشریح می‌کرد، فاش کرد که ماجراجویی بعدی لارا کرافت، جدول زمانی بازی‌های اصلی Tomb Raider و سه‌گانه ریبوت آن را «یکسان می‌کند»، اما به طرفداران هشدار داد که انتظار انتشار بازی را به این زودی‌ها نداشته باشند.

در جریان خرید استودیوهای کریستال داینامیکس، آیدوس مونترال و اسکوئر انیکس مونترال توسط Embracer Group، مشخص شد که سری بازی Tomb Raider در طول عمر خود تاکنون ۸۸ میلیون نسخه فروش داشته است.


منتظر انیمیشن پابچی + دیگر بازی‌ها باشید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا