بازی

از مانگای Elden Ring به طور رسمی رونمایی شد

از مانگای Elden Ring به طور رسمی رونمایی شد

Elden Ring یکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی است که در یک سال گذشته منتشر شده و محبوبیت آن در سراسر جهان گسترش یافت. در حال حاضر بیش از ۱۶ میلیون نسخه از بازی به فروش رفته و تعداد آن نیز در حال افزایش است.

این موضوع بدین معناست که الدن رینگ در حال جستجوی مدیوم‌ها و ابزارهای دیگر برای گسترش یافتن خارج از قلمروی بازی‌های ویدیویی است و اکنون Comic Walker با انتشار مانگای جدید، به این آی‌پی کمک خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Elden Ringبه زیبایی یک رویا
بررسی بازی Elden Ring

Comic Walker در ژاپن با آپلود یک سری مانگا جدید بر اساس بازی Elden Ring، طرفداران را غافلگیر کرد. این مجموعه ویژه برای مطالعه در ۱۲ زبان دنیا در دسترس قرار گرفته است که می‌توانید از اینجا بخوانید. خالق آن، نیکیچی توبیتا است که بر آرت‌ورک این مانگا که یک اثر کمدی است نظارت دارد.

خلاصه‌ی رسمی Elden Ring: The Road to Erdtree بدین شرح است:

آسئو، یک تارنشید تیره‌بخت، فقیر، ناامید و بدون Maiden است که به Limgrave تبعید می‌شود. تنها امید او در این سرزمین خشن و نابخشودنی، زن مرموزی به نام ملینا است. ملینا از آسئو می‌خواهد که از رهنمودهای لطف Erdtree که بر Lands Between سایه انداخته، پیروی کند.

اما راه آسانی نخواهد بود؛ گروهی از شخصیت‌های مختلف در طول مسیر در انتظار آسئو هستند: Patches the Untethered، Blaidd the Half-Wolf، Margit the Fell Omen، Godrick the Grafted و البته Ranni the Witch… آسئو که فاصله چندانی با مرگ حتمی ندارد، به سمت اولین ماموریت خود حرکت می‌کند: قلعه استورم‌ویل. آیا او به آنجا می‌رسد یا سفرش قبل از شروع، به پایان می‌رسد؟

مطمئنا طرفداران Elden Ring عاشق داستان مانگا خواهند شد، بنابراین خواندن The Road to Erdtree برای آن‌ها جزو واجبات است. حتی کسانی که از طرفداران بازی نیستند نیز می‌توانند غرق فضای فانتزی حماسی و باس‌های بی‌رحمانه آن شوند. اگر احیانا اتفاقی افتاد و این مانگا تعدادی از خوانندگان را متقاعد کرد که بازی را برای اولین بار تجربه کنند، آن وقت است که سازندگان به هدف خود می‌رسند.

دو چپتر اول روز گذشته در دسترس قرار گرفت و چپترهای بعدی قرار است هر دو هفته یک بار منتشر شوند. این سری در حال حاضر فقط به صورت دیجیتالی در دسترس قرار دارد و مشخص نیست که آیا در آینده به چاپ خواهد رسید یا خیر.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا