بازی

همکاری دوباره مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو برای فیلم The Wager

همکاری دوباره مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو برای فیلم The Wager

به گزارش هالیوود ریپورتر، مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو، بار دیگر در ساخت یک فیلم جدید با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

طبق گزارش‌ها، Apple Original Films حقوق هشتمین رمان پرفروش دیوید گرن به نام The Wager: A Tale of Shipwreck, Mutiny and Murder را به دست آورده و اسکورسیزی و دی‌کاپریو قرار است به ترتیب کارگردان و بازیگر پروژه سینمایی آن باشند.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱انتخاب‌هایی عالی برای بچه‌های ریش دار
معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱

داستان فیلم The Wager در سال ۱۷۴۰ روایت می‌شود، زمانی که یک قایق با ۳۰ مسافر به ساحل برزیل می‌رسد. مسافران این قایق، خدمه‌ بازمانده یک کشتی بریتانیایی به نام «ویجر» هستند که بعد از تعقیب یک کشتی اسپانیایی به سمت جزیره‌ای در منطقه‌ی پاتاگونیا در آمریکای جنوبی، به آن برخورد می‌کنند. این فیلم درباره‌ زنده ماندن این افراد و چگونگی رسیدن آن‌ها به ساحل برزیل و تلاش ناخدا و خدمه برای بقا را روایت می‌کند.

قبل از اعلام این خبر، اسکورسیزی و دی‌کاپریو برای ششمین بار روی درام تاریخی جنایی و موردانتظار Killers of the Flower Moon با هم کار کردند که قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود و در جشنواره کن سال آینده نیز حضور داشته باشد.

فیلم The Wager

در این درام دلخراش دهه ۱۹۲۰ بازیگرانی همچون رابرت دنیرو، برندن فریزر و لیلی گلدستون در کنار دی‌کاپریو بازی می‌کنند و موضوع آن درمورد تحقیقات FBI راجع‌به قتل‌های مرموز اعضای قبیله اوسیج است. این فیلم نیز از رمان پرفروش دیگری که توسط دیوید گرن نوشته شده، اقتباس شده است، رمانی که جایزه ادگار آلن پو را برای او به ارمغان آورد.

فیلم The Wager توسط اسکورسیزی، دی‌کاپریو و جنیفر دیویسون از Appian Way Productions و بردلی توماس و دن فریدکین از Imperative Entertainment تهیه خواهد شد. ریچارد پلپلر از Eden Production قرار است تهیه‌کننده اجرایی این فیلم باشد. در حال حاضر هیچ بازیگر دیگری برای این فیلم معرفی نشده است.

همچنین در صورت علاقه داشتن به آثار اسکورسیزی، پیشنهاد می‌کنیم مطلب درس‌های فیلم‌سازی که از این کارگردان برجسته آموختیم را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


کارت‌های حذف شده کلش رویال + بازی‌های انیمیشنی موبایل

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا