بازی

یک دموی رایگان از بازی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر می‌شود

یک دموی رایگان از بازی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر می‌شود

استودیو تیم نینجا، سازنده سری Nioh، روی بازی نقش‌آفرینی بعدی خود با نام Wo Long: Fallen Dynasty کار می‌کند و یک دمو رایگان از آن نیز منتشر خواهد شد. 

این بازی در واقع حاصل همکاری فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، تهیه کننده Nioh، و ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa)، تهیه کننده بلادبورن است. تیم نینجا چندی پیش از بازه زمانی عرضه Wo Long: Fallen Dynasty رونمایی کرد ولی قبل از آن بازیکنان به یک دموی رایگان از بازی دسترسی پیدا خواهند کرد. 

برخلاف Nioh این بازی در چین فئودالی جریان داشته و شما نقش یک سرباز بی‌نام را برعهده دارید. شما باید انتظار تجربه یک بازی سولز لایک خالص را داشته باشید. استودیو تیم نینجا ترجیح می‌دهد توسعه بازی را در سکوت خبری پیش ببرد ولی همانند گذشته شما با گیم‌پلی چالش برانگیز، جادوگری و یک بخش چند نفره روبه‌رو خواهید بود. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستندبکش تا زنده بمانی!
بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستند

بازی Wo Long: Fallen Dynasty

استودیو همچنین یک سیستم اخلاقی نیز برای Wo Long: Fallen Dynasty توسعه داده تا وزن بیشتری به تصمیمات شما دهد. با این وجود تاثیر این سیستم اخلاقی و عمق آن مشخص نیست. دموی رایگان بازی هم سال آینده و پیش از انتشار رسمی وو لانگ در دسترس قرار خواهد گرفت، اما تاریخ دقیق عرضه آن نیز مشخص نیست.  

Wo Long: Fallen Dynasty در اوایل سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود. این عنوان همچنین از روز اول عرضه روی سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. 


منتظر انیمیشن پابچی + دیگر بازی‌ها باشید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا