بازی

تمام استیم دک های رزرو شده تا پایان ۲۰۲۲ به دست مشتری می‌رسد

تمام استیم دک های رزرو شده تا پایان ۲۰۲۲ به دست مشتری می‌رسد

زنجیره تامین جهانی در چند سال گذشته مشکلات زیادی ایجاد کرده ولی بهبود وضعیت آن به ولو (Valve) کمک می‌کند تا تولید استیم دک (Steam Deck) را افزایش دهد. 

تقاضا برای استیم دک از همان ابتدای کار بسیار زیاد بود و ولو برای پاسخ‌گویی به آن کار بسیار سختی داشت. ولو ماه پیش قول داد که تولید استیم دک را دو برابر کند و اکنون قصد دارد تمامی دستگاه‌های رزرو شده را تا پایان سال میلادی جاری به دست مشتری برساند. این شرکت بیانیه‌ای در استیم منتشر کرده که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:

مطلب پیشنهادی:چگونه سابقه خرید استیم خود را مشاهده کنیم؟لیست شرم هر بازیکن
چگونه سابقه خرید استیم خود را مشاهده کنیم؟

بسیاری از کمبودهای زنجیره تامین که روی Steam Deck تاثیر می‌گذارند به تدریج در حال برطرف شدن هستند و ما به افزایش میزان تولید ادامه می‌دهیم، بنابراین می‌توانیم استیم دک‌های بیشتری را سریع‌تر از همیشه تولید کنیم. این یعنی می‌توانیم تقاضا را زودتر از صف رزرو تخمین زده شده برآورده کنیم.

استیم دک

ولو به همین خاطر تصمیم گرفته بیشتر اعضای صف سه ماه چهارم سال را به سه ماه سوم سال ۲۰۲۲ منتقل کند. از این رو تمامی کسانی که Steam Deck رزرو کرده‌اند، تا پایان سال میلادی ۲۰۲۲ دستگاه خود را دریافت می‌کنند. البته این احتمال وجود دارد که رزروهای بعدی وارد صف سال ۲۰۲۳ شود و باید خیلی سریع دست به کار شوید. 

استیم‌ دک سخت‌افزار نسبتا قدرتمندی دارد که شامل رم ۱۶ گیگابایتی  LPDDR5، پردازنده Zen 2 4c/8t 2.4-3.5GHz، کارت گرافیک RDNA 2 1.0-1.6GHz و صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ می‌شود.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟


منتظر انیمیشن پابچی + دیگر بازی‌ها باشید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا