بازی

فیلم Community بالاخره ساخته می‌شود

فیلم Community بالاخره ساخته می‌شود

شش فصل و یک فیلم! چیزی که به عنوان یک رویای دور از دسترس برای طرفداران سریال Community شروع شد، در شرف تبدیل شدن به واقعیت است. شب گذشته، جوئل مک‌هیل، ستاره سریال، پیامی ساده با عنوان «… و یک فیلم» در توییتر منتشر کرد، در حالی که چندین همبازی و سرویس پخش Peacock را تگ کرد و پخش‌کننده تایید کرد که بالاخره فیلم کامیونیتی ساخته می‌شود!

مطلب پیشنهادی:10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینمااز وس اندرسن تا پل ورهوفن، آثاری خارج از سینمای جریان اصلی
10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینما

برای طرفدارانی که امیدوار بودند بار دیگر به کالج اجتماعی گریندیل بازگردند، مسیر طولانی و پر دست انداز بوده است. این سریال داستان یک گروه مطالعاتی در کالج اجتماعی را دنبال می‌کرد که به سرعت تبدیل به یک خانواده تبدیل شدند و پر از تفسیرهای خودآگاه و طنز بود.

یکی از این تفسیرها و شوخی‌ها، عبارت «شش فصل سریال و یک فیلم» بود. طرفداران به سرعت به این ایده چنگ زدند و امیدوار بودند که برای سریال به واقعیت تبدیل شود. با این حال، زمانی که NBC سریال را پس از فصل ۵ کنسل کرد، این امید از بین رفت.

سپس Yahoo! سریال را برای فصل ششم احیا کرد اما هیچ فیلمی معرفی نشد. ساخت فیلم بعید به نظر می‌رسید زیرا Community نقطه شروع فعالیت ستارگانی مانند دونالد گلاور و آلیسون بری بود. بنابراین برای بسیاری از طرفداران، سخت به نظر می‌رسید که برنامه‌های شلوغ آن‌ها اجازه ساخت یک فیلم را بدهد.

اکنون هفت سال از پخش فصل ششم می‌گذرد و تنها چند وعده وعید از ساخت فیلم به گوش می‌رسید. در عرض چند هفته گذشته دو ستاره سابق سریال به طرفداران امید واقعی دادند.

Community

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟

الیسون بری در مصاحبه‌ای گفت که «فعالیت‌هایی وجود دارد» و «چرخ‌ها در حال چرخیدن هستند». سپس ایوت نیکول براون در مصاحبه با Collider گفت که همه ستاره‌های سریال می‌خواهند این فیلم را انجام دهند، فقط موضوع برنامه‌ریزی در میان است.

خالق Community، دن هارمون نیز اخیرا در مورد این فیلم اظهار نظر کرده است:

من آنچه الیسون [بری] گفت را تایید می‌کنم، گفتگوها و توافقاتی در حال انجام است. یک داستانی وجود دارد، مشخص نیست که به آن پایبند خواهیم بود یا نه، اما چیزی بود که برای نشان دادن عزم خود برای ساخت فیلم نشان دادیم. اکنون مذاکرات اتفاق می‌افتد.

Community

اکنون به نظر می‌رسد که مذاکرات موفقیت آمیز بوده است. مک‌هیل و پیکاک هر دو در توییتی تایید کردند که این فیلم ساخته خواهد شد. در توییت اصلی مک‌هیل، او بازیگران گلاور، بری، براون، دنی پودی، کن جونگ و جیلیان اندرسون را تگ کرده است.

هیچ صحبتی در مورد زمان اکران یا حتی داستان آن در حال حاضر وجود ندارد، اما اینکه در نهایت بدانیم چنین فیلمی ساخته می‌شود، برای طرفداران کافی است.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا