بازی

تاریخ عرضه و رونمایی از بازی Dead Island 2 لو رفت

تاریخ عرضه و رونمایی از بازی Dead Island 2 لو رفت

چندین سال است که دد آیلند ۲ (Dead Island 2) در دست ساخت قرار دارد و اکنون تاریخ عرضه بازی توسط آمازون لو رفته است.

Dead Island 2 به عنوان یک بازی اول شخصِ نقش‌آفرینی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی لیست شده و در ۳ فوریه ۲۰۲۳ (۱۴ بهمن ۱۴۰۱) به بازار عرضه می‌شود. متن زیر نیز برای توصیف دد آیلند ۲ در فروشگاه آمازون قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:فیلم‌های زامبی محور امروزی مفاهیم اجتماعی پنهان در فیلم‌های کلاسیک زامبی را فراموش کردندوقتی شاگردان ناشی هستند
فیلم‌های زامبی محور امروزی مفاهیم اجتماعی پنهان در فیلم‌های کلاسیک زامبی را فراموش کردند

یک ویروس کشنده در سراسر لس آنجلس، کالیفرنیا پخش شده و ساکنان آن را به زامبی‌های درنده تبدیل می‌کند. شهر در قرنطینه است و ارتش عقب نشینی کرده است. شما آلوده اما نسبت به ویروس مصون هستید و باید یاد بگیرید که زامبی درون خود را مهار کنید.

فقط شما و تعداد انگشت شماری از افراد دیگر در برابر این پاتوژن مقاوم هستند و باید آینده لس آنجلس (و بشریت) را در تعادل نگه دارید. همانطور که شما حقیقت پشت شیوع بیماری را کشف می‌کنید، متوجه خواهید شد که خودتان کی یا چه چیزی هستید. زنده بمانید، تکامل پیدا کنید، جهان را نجات دهید – یک روز دیگر در لس آنجلس!

استودیو روی ۶ شخصیت برای دد آیلند ۲ کار کرده است که هرکدام ویژگی‌ها و دیالوگ‌های کاملا خاصی دارند. همچنین نقشه بازی Dead Island 2 شامل مناطق معروفی مثل ساحل ونیز و بورلی هیلز نیز می‌شود. استودیو توسعه دهنده سیستم مهارت جدیدی را نیز برای این دنباله طراحی کرده و بازیکنان می‌توانند آن را به صورت کامل شخصی‌سازی کنند. 

اطلاعات لو رفته از آمازون همچنین به تاریخ رونمایی از بازی نیز اشاره می‌کنند و احتمالا این اتفاق در شب افتتاحیه گیمزکام رخ خواهد داد. مراسم Opening Night Live طی ۲ ساعت به میزبانی جف کیلی در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) با حضور طرفداران برگزار می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!با بهترین زامبی‌ها تا پای مرگ بروید
بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا