بازی

بلیزارد از رهبری مایک ایبارا رضایت دارد

بلیزارد از رهبری مایک ایبارا رضایت دارد

دو روز پیش یک جلسه پرسش و پاسخ توسط مایک ایبارا (Mike Ybarra)، مدیرعامل بلیزارد، در کمپانی برگزار شد که به نظر می‌رسد یک فاجعه کامل بود.

به نظر می‌رسد که مایک ایبارا ادعاهایی در زمینه پرداخت پاداش مدیران اجرایی، برنامه‌های بازگشت به دفتر و جابجایی کارکنان دورکار داشت که باعث ناراحتی تعدادی از اعضا شده است. از این رو تعدادی در توییتر به انتقاد از عملکرد ایبارا پرداخته‌اند و از رهبری او خجالت زده هستند. صحبت‌های او ارزش کارمندها را پایین آورده و اهمیت آن‌ها را کم جلوه می‌داد. 

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲سوگلی‌های بلیزارد!
معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲

مایک ایبارا به صورت غیر مستقیم به همه کارکنان گفته بود که اگر از کار در این شرکت راضی نیستند، می‌توانند استعفا دهند. اکنون بلیزارد به این انتقادات پاسخ داده و آن‌ها را نادرست خطاب کرد. این کمپانی با انتشار بیانیه‌هایی به سایت TheGamer و Game Developer ادعا کرد که رفتار ایبارا همیشه با کارکنان خوب بوده و از رهبری او رضایت دارند. 

بلیزارد از رهبری مایک ایبارا رضایت دارد - lastech

بلیزارد یک شرکت بسیار بزرگ با ۴۵۰۰ نفر کارمند محسوب می‌شود و هر تصمیمی از سوی مدیریت، ممکن است باعث ناراحتی یک عده شود. با این وجود ایبارا اعلام کرد که به بازخوردهای همه در مورد سیاست‌های جدید کمپانی گوش می‌دهد ولی هدف نهایی پیشرفت و ارائه خدمات بهتر به بازیکنان است. 

باید اشاره کنیم که ایبارا در تابستان سال ۱۴۰۰ در کنار جن اونیل (Jen Oneal) به عنوان مدیرعامل‌های بلیزارد انتخاب شدند. با این وجود جن اونیل پس از سه ماه از سمت خود کناره گیری و این شرکت را برای همیشه ترک کرد. در پی شکایت از اکتیویژن بلیزارد به خاطر آزار و اذیت جنسی مداوم زن‌ها، تعداد زیادی از مدیران بلیزارد اخراج شدند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2


بازی دد اسپیس چطور ساخته شد؟

بلیزارد از رهبری مایک ایبارا رضایت دارد - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا