بازی

خبری از تعطیلی گوگل استیدیا نیست

خبری از تعطیلی گوگل استیدیا نیست

بر خلاف تصور همگان، به نظر می‌رسد که پلتفرم بازی در فضای ابری گوگل استیدیا (Stadia) در حال تعطیل شدن نیست.

اکانت رسمی توییتر استیدیا این موضوع را به صراحت در جواب یکی از طرفداران که پرسیده بود در حال تعطیل شدن هستند یا خیر، بیان کرد و افزود: «مطمئن باشید که ما همیشه در حال کار برای عرضه بازی‌های عالی‌تر به پلتفرم و اشتراک Stadia Pro هستیم.»

گوگل استادیا

این اولین باری نیست که گوگل باید در مورد موجودیت استیدیا شفاف‌سازی کند. سال گذشته، پس از کناره گیری معاون و رئیس محصول، جان جاستیس، این شرکت ادعا کرد که این سرویس «زنده و سالم» است. گفتنی است که پیش‌تر از آن، استودیوهای توسعه دهنده این پلتفرم که وظیفه ساخت بازی‌های انحصاری برای آن را داشتند تعطیل شدند.

گزارش‌ها ادعا می‌کنند که عناوینی مانند The Quarry از استودیو Supermassive Games و High on Life از استودیو Squanch Games، در ابتدا بازی‌های انحصاری گوگل استیدیا بودند که به همین دلیل در نهایت به نسخه‌های سنتی و معمول تبدیل شدند.

صرف نظر از این موضوع، باید گفت که سرویس استیدیا اخیرا هیچ حرکت بزرگی انجام نداده است. Stadia Pro همچنان به اضافه کردن بازی‌های جدید مثل Saints Row: The Third – Remastered، Shantae Half-Genie Hero Ultimate Edition و Murder by Numbers که در ماه آگوست عرضه شدند، ادامه می‌دهد.

گوگل استیدیا

همچنین عناوین معروفی مانند Skull and Bones، ریبوت Saints Row و FIFA 23 در اواخر سال جاری برای پلتفرم عرضه خواهند شد. در حال حاضر، سرویس استیدیا فعال است. اما اینکه تا چه زمانی می‌تواند این روند خود را حفظ کند، به‌ویژه که گوگل در گذشته پروژه‌های زیادی را تعطیل کرده است، هنوز مشخص نیست.


کارت‌های حذف شده کلش رویال + بازی‌های انیمیشنی موبایل

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا