بازی

فیلم اسپین آف Creed در دست ساخت قرار دارد

فیلم اسپین آف Creed در دست ساخت قرار دارد

پس از موفقیت فرانچایز Creed و سومین فیلم این سری که امسال اکران می‌شود، اخباری مبنی بر ساخت یک فیلم اسپین‌آف با محوریت شخصیت ایوان دراگو توسط مترو گلدوین مایر به گوش می‌رسد. همچنین تایید شده که رابرت لاتن قرار است نگارش فیلمنامه این پروژه را برعهده داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بویسالی پر بار برای انیمه‌بازها
بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بوی

هنوز اطلاعات خاصی از داستان این فیلم در دست نیست، اما با این حال گزارش شده که داستان اصلی روی شخصیت ایوان دراگو (از فیلم‌های راکی) با بازی دولف لاندگرن و پسرش ویکتور دراگو (فلورین مونتینو) متمرکز است. رابرت لاتن قبلا نیز فیلمنامه Becoming Rocky را نوشته بود که در نهایت منجر به ساخت فیلم راکی در سال ۱۹۷۶ شد و بخاطرش موفق شد جایزه نیکول را از آن خود کند.

شخصیت ایوان دراگو برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ با انتشار فیلم راکی ۴ به عنوان آنتاگونیست اصلی و رقیب راکی معرفی شد که پس از مرگ آپولو کرید (با بازی کارل ویترز) در مقابل راکی (سیلوستر استالونه) قرار گرفت. لاندگرن در نهایت در سال ۲۰۱۸ با اکران کرید ۲ که پسرش ویکتور را معرفی می‌کرد، به این نقش بازگشت که در مقابل پسر آپولو کرید، آدونیس کرید، با بازی مایکل بی جردن قرار گرفت. دراگو به دلیل روش‌های مبارزه بی‌رحمانه و دشمنی شخصی‌اش با راکی، یکی از شخصیت‌های نمادین سری اصلی است.

فیلم کرید

فرانچایز کرید در سال ۲۰۱۵ به عنوان اسپین‌آف فیلم‌های راکی آغاز شد که شاهد بازگشت استالونه به نقش مشهور راکی بودیم و مایکل بی‌. جردن در نقش اصلی آدونیس کرید معرفی شد. اولین فیلم به کارگردانی رایان کوگلر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و استالونه نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

شایان ذکر است فیلم Creed 3 به کارگردانی مایکل بی. جردن قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ (۲ آذر ۱۴۰۱) اکران شود.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید


موشکافی تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا