بازی

تیزر رسمی فیلم Oppenheimer منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تیزر از فیلم جدید «کریستوفر نولان» یعنی Oppenheimer منتشر شده که در آن «کیلین مورفی» نقش اصلی یعنی «جی. رابرت اوپنهایمر» را ایفا می‌کند.

در این ویدیو یک دقیقه‌ای شاهد سکانس‌های زیادی از فیلم نیستیم، اما در لحظات کوتاهی شخصیت اوپنهایمر (با بازی مورفی)، به عنوان یکی از اعضای اصلی پروژه منهتن که اولین بمب اتمی جهان را ایجاد کرده‌اند، دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید تیزر رسمی فیلم‌ Oppenheimer را توسط آپارات lastech مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:مدرسه فیلم‌سازی: روانشناسی رنگ‌ها در سینمابیان‌گر احساسات، موقعیت‌ها و شرایط
مدرسه فیلم‌سازی: روانشناسی رنگ‌ها در سینما

Oppenheimer اولین پروژه نولان از زمان اکران فیلم Tenet در سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود که در زمان همه‌گیری کرونا منتشر شد. یونیورسال از آن به عنوان یک فیلم هیجان‌انگیز یاد کرده که در آن مخاطبان با مردی مرموز آشنا می‌شوند که برای نجات دنیا باید آن را به خطر بیندازد.

همچنین این اولین فیلم نولان بدون همکاری با برادران وارنر محسوب می‌شود، زیرا این کارگردان از تلاش استودیو برای انتشار فیلم در سرویس HBO Max ناامید شده بود.

فیلم Oppenheimer

از جمله دیگر بازیگران فیلم ‌Oppenheimer می‌توان به امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور، فلورنس پیو، رامی ملک و کیسی افلک اشاره کرد.

فیلم Oppenheimer قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ یا ۳۰ تیر ۱۴۰۲ همزمان با فیلم Barbie در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:وزیر ارشاد پیشنهادی دولت جدید چه خوابی برای سینمای ایران دیده است؟با دیدگاه‌های تکان‌دهنده دولت سیزدهم آشنا شوید
وزیر ارشاد پیشنهادی دولت جدید چه خوابی برای سینمای ایران دیده است؟


موشکافی تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا