بازی

عرضه بازی Warhammer 40,000: Darktide به تعویق افتاد

عرضه بازی Warhammer 40,000: Darktide به تعویق افتاد

عرضه بازی Warhammer 40,000: Darktide بار دیگر با تاخیر روبرو شده است و نسخه ایکس باکس حتی دیرتر از نسخه پی سی منتشر خواهد شد.

این بازی که برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، قرار بود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود که سپس به دلیل همه‌گیری COVID-19 تاریخ انتشار آن تا بهار سال امسال به تاخیر افتاد.

مطلب پیشنهادی:آیا یک پردازنده دو هسته‌ای هنوز هم برای بازی کردن مناسب است؟آیا آن‌ها هنوز از عهده بازی‌ها بر می‌آیند؟
آیا یک پردازنده دو هسته‌ای هنوز هم برای بازی کردن مناسب است؟

سپس یک بار دیگر تا روز ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) به تعویق افتاد و اکنون استودیو سازنده Fatshark اعلام کرده که بازی جدید Warhammer با تاخیر دیگری مواجه شده و نسخه ایکس باکس آن دیرتر از نسخه پی‌سی خواهد آمد.

اکنون نسخه رایانه‌های شخصی قرار است در روز ۳۰ نوامبر (۹ آذر) منتشر شود، در حالی که نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس «کمی پس از پی‌سی، با تاریخ عرضه‌ای که در آینده مشخص خواهد شد»، منتشر می‌شود. این بازی همچنین از طریق سرویس اشتراکی گیم پس، از همان روز اول انتشار در دسترس مشترکین خواهد بود.

در بیانیه‌ای در اکانت رسمی توییتر بازی، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران استودیو سازنده، مارتین والوند، گفت:

امروز تصمیم گرفتیم عرضه Warhammer 40,000: Darktide را تا ۳۰ نوامبر برای رایانه‌های شخصی به تعویق بیندازیم. نسخه Xbox Series X/S اندکی پس از رایانه‌های شخصی و با تاریخ عرضه‌ای که در آینده مشخص می‌شود، منتشر خواهد شد.

به تعویق انداختن یک بازی شاید یکی از سخت‌ترین تصمیماتی باشد که توسعه‌دهندگان با آن روبه‌رو هستند و ما نیز علاقه‌ای به آن نداریم. با این حال، امیدواریم که این نشان‌دهنده تعهد ما به صرف زمان لازم و انجام هر کاری باشد تا شما را به بهترین بازی ممکن برسانیم.

Warhammer

والوند همچنین اضافه کرد که «مجموعه‌ای از تست‌های فنی و آزمایش‌های بتا» به‌زودی آغاز می‌شود تا اطمینان حاصل شود که بازی در زمان عرضه تا حد امکان پالیش شده است. بازیکنان می‌توانند هم اکنون برای این بازی‌آزمایی‌ها ثبت‌نام کنند.

Darktide یک بازی ماجراجویی چهارنفره است که در دنیای Warhammer 40,000 جریان دارد. این بازی جانشین معنوی عنوان قبلی استودیو، Vermintide به حساب می‌آید. بازیکنان در تیم‌های چهار نفره در حالی که با امواج بی‌پایان دشمنان مبارزه می‌کنند، به سمت یک هدف مشترک می‌روند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان


موشکافی تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا