بازی

فصل‌های آینده سریال House of the Dragon ممکن است به آنتولوژی تبدیل شود

فصل‌های آینده سریال House of the Dragon ممکن است به آنتولوژی تبدیل شود

سریال House of the Dragon که در واقع اسپین‌آف و پیش‌درآمدی بر سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت محسوب می‌شود، هنوز منتشر نشده و با این حال حدس و گمان‌ها درباره داستان و نحوه ساخت آن وجود دارد. میگل سپاچنیک، شورانر این سریال اخیرا بیان کرده که فصل‌های آینده این سریال ممکن است نقاط مختلفی را در زمان برای خانواده تارگرین تجربه کند یا به آنتولوژی تبدیل شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد

علاوه بر آن، HBO هنوز به طور رسمی ساخت فصل دوم را اعلام نکرده، زیرا احتمالا منتظر است تا ببیند واکنش‌ها به فصل اول چگونه خواهد بود. سپاچنیک در صحبت‌هایش با Entertainment Weekly گفت:

من فکر می‌کنم این یکی از چیزهای جالب درباره تارگرین‌هاست. ما داستانی را انتخاب کرده‌ایم که تقریبا شبیه به جنگ ستارگان: اپیزود چهارم [New Hope] است. ما می‌توانیم به عقب یا به جلو برویم. فرصت‌های زیادی در آنجا وجود دارد و امیدوارم این فرصت داده شود تا بتوانیم یک سری چیزها را تنظیم کنیم.

همانطور که می‌دانید سریال House of the Dragon بر اساس کتاب آتش و خون جرج مارتین ساخته شده و ۲۰۰ سال قبل از وقایع سریال گیم آو ترونز جریان دارد و داستان خاندان تارگرین را روایت می‌کند. درحالی که سریال‌های طولانی مانند American Horror Story با تغییر مسیر به آنتولوژی موفق عمل کردند، سرنوشت سریال خانه اژدها برای فصل‌های بعدی به فصل اول و قسمت‌های آغازین آن بستگی دارد.

سریال House of the Dragon

به عنوان مثال اگر فصل‌های بعدی ادامه داستان فصل اول باشند، جهش به آینده و نقاط دیگر برای مخاطبان تا حدودی گیج کننده خواهد بود. با این حال، اگر فصل ۲ مستقیما به آنتولوژی تبدیل شود، مشکلی ایجاد نمی‌کند که به شخصیت‌های فصل اول یا حتی نقاط قبل‌تر از آن برگردیم. با وجود هیجانات زیادی که حول این پروژه وجود دارد، هنوز موفقیت آن تضمین شده نیست و باید منتظر ماند و دید که واکنش طرفداران پس از تماشای آن چه خواهد بود.

در اخبار مرتبط خواندیم که تریلر رسمی سریال House of the Dragons منتشر شد و این سریال چه تفاوت‌هایی با داستان اصلی بازی تاج و تخت دارد؟

لازم به ذکر است که سریال House of the Dragon قرار است در تاریخ ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد ۱۴۰۱) از HBO پخش شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بویسالی پر بار برای انیمه‌بازها
بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بوی


موشکافی تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا