بازی

جزئیات بیشتری از بسته الحاقی جدید Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد [تماشا کنید]

جزئیات بیشتری از بسته الحاقی جدید Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد [تماشا کنید]

نزدیک به دو سال پس از عرضه Assassin’s Creed Valhalla، بازی‌ای که در زمان عرضه به طرز وحشتناکی عظیم و مملو از محتوا بود، این اثر به جریان ثابتی از دریافت محتوای جدید رسیده است.

اگرچه این جریان به زودی و با انتشار بازی‌های جدید سری متوقف خواهد شد، اما به نظر می‌رسد والهالا هنوز چند آپدیت مهم دیگر در چنته داشته باشد. یکی از این موارد، بسته الحاقی Forgotten Saga است که یک مد رایگان در سبک روگ‌لایت (Roguelite) به بازی اضافه می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟

پیش از عرضه این بسته الحاقی برای Assassin’s Creed Valhalla در اواخر تابستان، یوبیسافت ویدیوی مفصلی را منتشر کرده که جزئیات آن را به نمایش می‌گذارد. با بازی در نقش اودین، بازیکنان خود را در نیفل‌هایم (Niflheim) خواهند دید، جایی که باید بر تعدادی چالش غلبه کنند.

Assassin’s Creed Valhalla

در سرتاسر چهار منطقه این قلمرو، رازهای زیادی برای کشف کردن وجود خواهد داشت که بسیاری از آن‌ها ممکن است باف‌های مفیدی برای گیم‌پلی به ارمغان بیاورند و درکنار آن، ابزار قدرتمندتری را برای ارتقا شخصیت اصلی بهمراه داشته باشند. سلاحی که در هر ران (Run) استفاده می‌کنید متفاوت خواهد بود، اما تجهیزات شما در طول ران‌ها منتقل خواهد شد.

اقدامات جالبی در زمینه طراحی نیز برای Forgotten Saga انجام شده است. از ظاهر امر پیداست که تاکید زیادی بر انتخاب‌ها و تصمیماتی وجود دارد که اجازه عقب‌نشینی را نمی‌دهند و بازیکنان را مجبور می‌کنند در مورد چگونگی پیشرفت به سمت جلو تصمیم بگیرند.

در همین حال، یک عامل خطر/پاداش نیز در تصمیم‌گیری‌های دیگر دخیل است، مانند اینکه آیا می‌خواهید مستقیماً به جلو بروید یا می‌خواهید منطقه‌ای را بیشتر کاوش کنید و خطر از دست دادن سلامتی خود را در برابر دشمنان به جان بخرید تا دنبال لوت بهتری باشید.

این ویدیو همچنین به مواردی مانند باز کردن مهارت‌های جدید، باس‌ها، ماموریت‌های جانبی و موارد دیگر می پردازد.

Assassin’s Creed Valhalla برای پی‌سی، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و استیدیا در دسترس قرار دارد. یوبیسافت در رویداد Ubisoft Forward خود در ماه سپتامبر در مورد آینده فرنچایز اساسینز کرید صحبت خواهد کرد که احتمالا شامل بازی‌های Infinity و Rift خواهد بود.

در اخبار مرتبط خواندیم که کارمند اخراج شده یوبیسافت که پیش‌تر به عنوان کارگردان خلاق روی «والهالا» فعالیت می‌کرد، اکنون به استخدام تنسنت در آمده است.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود


موشکافی تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا