رمز ارز

افزایش نقش میم کوین‌ها در فعالیت‌های بشردوستانه!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

انجمن سرطان آمریکا (ACS)، یک سازمان داوطلبانه که بر از بین بردن سرطان تمرکز دارد، اعلام کرده که در بین ارزهای دیجیتالی که به‌عنوان کمک‌های مالی به این انجمن اهدا می‌شوند، دوج کوین (DOGE) در مقام سوم قرار دارد. در واقع، طبق گزارش‎ها، محبوب‌ترین میم کوین دنیا، چهار درصد از کل کمک‌های دریافتی توسط ACS را تشکیل می‌دهد. این موسسه که بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار غیردولتی در حوزه تحقیقات سرطان در آمریکاست، از سال ۲۰۲۱ شروع به پذیرش دوج کوین کرده است.
سال گذشته، ACS کمپین صندوق کریپتویی خود را به‌منظور جمع‌آوری یک میلیون دلار برای پیشرفت تحقیقات در مورد سرطان راه‌اندازی کرد. این هدف در اوایل سال جاری محقق شد. این سازمان می‌گوید که رمزارزها در زمینه کمک‌های بشردوستانه، بسیار مفید واقع شده‌اند.
در ماه اکتبر ۲۰۲۱ نیز کریستین لینج، از موسسه SafeBreast Inu مبلغ ۲۵۰ هزار دلار به صندوق ارز دیجیتال سرطان ASL اهدا کرد که تا به امروز بزرگ‌ترین کمک در این بخش محسوب می‌شود. این سازمان داوطلبانه در سال ۱۹۱۳ توسط پزشکان و بازرگانان نیویورکی تأسیس شد. هدف بنیان‌گذاران آن، آموزش پزشکان، بیماران و خانواده‌های آنان درباره‌ی بیماری سرطان بوده است. بخش اعظم کمک‌های مالی اهدایی به ASL در تحقیقات درباره سرطان و حمایت از بیماران سرمایه‌گذاری می‌شود.
پس از بازار گاوی ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱، میم کوین‌ها در بین سازمان‌های خیریه‌ی مختلف، بسیار محبوب شده‌اند. برای مثال، طبق گزارش‌ها، سوزان جی کومن (Susan G. Komen)، بزرگ‌ترین موسسه‌ی خیریه برای سرطان سینه جهان، از اواخر دسامبر، شروع به پذیرش شیبا اینو و دوج کوین کرده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا