رمز ارز

رقابت تنگاتنگ کیف پول‌های سخت افزاری با صرافی‌های متمرکز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مطالعات جدید نشان می‌دهند که صنعت کیف پول‌های سخت افزاری رمزارز با سرعت بیشتری نسبت به صرافی‌های ارز دیجیتال در حال رشد است و بازار نزولی کنونی، توسعه صنعت کیف پول‌های سرد (cold wallet) را سرعت داده است.
بر اساس گزارشی که توسط شرکت تحقیقاتی Vantage Market Research منتشر شده، درآمد پلتفرم‌های معاملاتی رمزارزی در سال ۲۰۲۱ به ۳۳۰ میلیون دلار رسیده و انتظار می‌رود که درآمد آن تا سال ۲۰۲۸ با نرخ رشد مرکب سالانه ۱۲٫۷ درصدی به ۶۷۵ میلیون دلار برسد. در همین حال، ارزش بازار جهانی کیف پول‌های سخت افزاری که در سال ۲۰۲۱ به ۲۵۲ میلیون دلار رسیده، انتظار می‌رود که تا سال ۲۰۲۷ به ۱٫۱ میلیارد دلار برسد.
کیف‌های سخت‌افزاری یا کیف پول‌های سرد در سال‌های اخیر نسبت به صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال که دسترسی به وجوه برخی از کاربران را به دلیل انواع مختلف مسائل محدود می‌کنند، به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند. این کیف پول‌ها در بحبوحه زمستان کریپتو که باعث توقف برداشت از صرافی‌های کریپتو شد، محبوب‌تر نیز شدند.
درک این نکته ضروری است که خودحضانتی، امن‌ترین راه برای ایمن نگه داشتن بیت کوین و سایر رمزارزها است، به خصوص در فضایی که صرافی‌های متمرکز هنوز اختیار تعلیق برداشت رمزارزها را دارند و خطر هک همیشه در کمین آنها است.
در همین حال، به گفته برخی از کارشناسان، خودحضانتی مهم است، اما تنوع‌بخشی را هم باید در نظر گرفت. به همین دلیل است که صنعت کیف پول‌های سخت‌ افزاری همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و شرکت‌های مختلف در حال کار بر روی راه‌حل‌های جدیدی برای خودحضانتی هستند که خطر از دست دادن یا فراموش کردن کلید خصوصی مشتری را از بین ببرند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا