رمز ارز

بلاکچین ناجی بیماران می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کالی دورگامپودی، مدیر ارشد فناوری شرکت پرداخت‌های مراقبت‌های بهداشتی Zelis، معتقد است که پیاده‌سازی فناوری بلاکچین برای محافظت از داده‌های حساس بیماران در برابر مجرمان سایبری، امری حیاتی است.
او خاطرنشان کرد، یکی از بزرگترین مسائل در مراقبت‌های بهداشتی، حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌‎ها است؛ زیرا این صنعت در تلاش برای دیجیتالی کردن داده‌های کاربران خود بوده و از آن‌جایی که اطلاعات در بلاکچین قابل تغییر یا کپی کردن نیستند، استفاده از این فناوری در این صنعت به شدت خطرات امنیتی را کاهش می‌دهد و امنیت سازمان‌های فناوری اطلاعات بیمارستان‌ها و مراکز مراقبت‌های بهداشتی امنیتی در برابر مجرمان سایبری را بسیار بیشتر می‌کند.
او افزود:

استفاده از بلاکچین در بخش پرداخت و ارائه خدمات، دید کاملی را در کل چرخه عمر یک درخواست ارائه می‌دهد؛ از ثبت نام بیمار در میز پذیرش گرفته تا بحث در مورد هزینه و ارسال توضیح.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

همچنین دیوید جیا، سرمایه‌گذار حوزه بلاکچین که مدرک دکترای علوم اعصاب خود را از دانشگاه آکسفورد گرفته، این هفته اظهار نظری مشابه به نظر دورگامپودی داشت.
جیا در یک پست وبلاگی نوشت که فناوری بلاکچین می‌تواند به طور قابل‌توجهی ردیابی و تأیید دارو را به همراه مدیریت داده‌های آزمایش‌های بالینی، اطلاعات بیمار و صورت‌حساب، بهبود ببخشد.
دقت در سوابق پزشکی در درازمدت و همچنین در دسترس بودن آن‌ها، امری ضروری است. همچنین لازم است سوابق یک فرد به راحتی بین ارائه‌دهندگان، شرکت‌های بیمه و متخصصان جابجا شود. بنابراین، اگر سوابق پزشکی روی یک بلاکچین ذخیره شوند، در زمانی کوتاه و با خیال راحت به روز می‌شوند.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا