بازی

Diablo Immortal از زمان عرضه تاکنون ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است

Diablo Immortal از زمان عرضه تاکنون ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است

بازیکنان Diablo Immortal از زمانی که این بازی نقش آفرینی دو ماه پیش عرضه شد، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای نسخه موبایل آن هزینه کرده‌اند. سایت Sensor Tower گزارش کرده که Diablo Immortal یکی از سریع‌ترین بازی‌های موبایل برای دستیابی به چنین فروش فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید.

طبق گزارش‌ها، Pokemon Go تنها دو هفته طول کشید تا به این رقم برسد، در حالی که Fire Emblem Heroes ده هفته طول کشید. با نگاهی فراتر از آن Fortnite و Final Fantasy 15: A New Empire به ترتیب ۱۲ و ۲۲ هفته طول کشید تا به فروش ۱۰۰ میلیون دلار دست پیدا کنند.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس اپل آرکید واقعا ارزش خرید دارد؟اپل، سونی، مایکروسافت؛ برنده کدام است؟
آیا سرویس اپل آرکید واقعا ارزش خرید دارد؟

همچنین به نظر می‌رسد که این درآمدها رو به افزایش خواهد بود چرا که بازی Diablo Immortal سرانجام در اوایل این هفته در کشور چین عرضه شد. Sensor Tower گزارش می‌دهد که عنوان نقش آفرینی موبایل در دو روز اول انتشار، بیشترین دانلود را در بین تمام دسته‌ها در اپ استور داشته است.

Diablo Immortal همچنین در روز عرضه پرفروش‌ترین بازی بازار بود و در روز دوم به رتبه دوم سقوط کرد. این عنوان در مقابل بازی‌های بسیار محبوب PUBG Mobile و Honor of Kings قرار گرفته بود.

عرضه بازی در چین در ابتدا یک ماه تاخیر خورد. گمانه زنی‌ها در ابتدا دلیل آن را یک پست رسانه اجتماعی در انتقاد از رئیس جمهور این کشور، شی جین پینگ، عنوان کردند و گزارش بلومبرگ بعدا بر این ادعاها افزود.

Diablo Immortal

در حالی که بلیزارد تاکنون در مورد درآمد حاصل از Diablo Immortal اظهار نظری نکرده، سازنده تایید کرده است که این بازی بیش از ۲۰ میلیون بار در موبایل و پی‌سی دانلود شده است.

مایک ایبارا، رئیس بلیزارد همچنین در مورد انتقادات پیرامون مدل درآمدزایی بازی رایگان اظهار نظر کرد و گفت اکثر بازیکنان اصلا پولی خرج نمی‌کنند زیرا پرداخت‌های درون برنامه‌ای در پایان بازی قرار دارند.

مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!


موشکافی تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا