رمز ارز

استیکینگ اتریوم در کدام صرافی سودآورتر است؟

زمان مطالعه: دقیقه

صرافی بایننس ایالات متحده (Binance US) سرویسی را برای استیکینگ اتریوم (ETH) راه‌اندازی کرده که بازدهی جذاب‌تری را در مقایسه با رقبای خود ارائه می‌دهد.
بر اساس اطلاعیه جدید بایننس ایالات متحده، کاربران می‌توانند با استیکینگ اتریوم در سرویس جدید این صرافی، بازدهی سالانه ۶ درصدی دریافت کرد. علاوه بر این، استیکینگ اتریوم در این صرافی نیز بسیار راحت‌تر است. به طوری که، کاربران می‌توانند با استفاده از حداقل ۰٫۰۰۱ اتریوم (به ارزش حدودی ۱٫۶۲ دلار) شروع به استیک اتریوم کنند. این رقم بسیار قابل دسترسی‌تر از ۳۲ واحد اتریومی است که برای تبدیل شدن به یک اعتبارسنج این شبکه نیاز است.
توجه به این نکته مهم است که پاداش‌های به‌دست‌آمده از طریق استیکینگ زمانی توزیع می‌شوند که اتریوم به‌روزرسانی ادغام (Merge) خود را نهایی کرده و الگوریتم اجماع خود را از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تغییر دهد.
صرافی بایننس در حال حاضر بازدهی سالانه بالاتری را نسبت به رقبای خود ارائه می‌دهد. برای مقایسه، بازدهی سالانه استیکینگ اتریوم در پلتفرم‌های Nexo، Blockfi، Lido Finance و Coinbase، به ترتیب برابر با ۴، ۴، ۳٫۵ و ۳٫۲۵ درصد است.
در این میان، همچنین لازم به ذکر است که در آستانه به‌روزرسانی ادغام، بانک متمرکز بر دارایی‌های دیجیتال SEBA تحت نظارت سوئیس نیز سرویس استیکینگ اتریوم را برای سرمایه‌گذاران سازمانی راه‌اندازی کرده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا