بازی

کارمندان یوبیسافت: هیچ یک از خواسته‌های ما برآورده نشده است

کارمندان یوبیسافت: هیچ یک از خواسته‌های ما برآورده نشده است

سال گذشته گروهی تحت عنوان «A Better Ubisoft» تشکیل شده بود که هدف آن بهبود وضعیت داخلی استودیو یوبیسافت و برطرف کردن مشکلات آن بود. حالا پس از گذشت یک سال، این گروه ادعا کرده که هیچ‌یک از خواسته‌هایش برآورده نشده است.

از زمانی که استودیو فرانسوی سازنده بازی‌هایی چون سری Assassin’s Creed و Far Cry با اتهامات مربوط به فرهنگ و محیط کار سمی، از جمله گزارش‌های متعددی مربوط به آزار و اذیت جنسی و تجاوز به چندین کارمند شرکت مورد حمله قرار گرفت، این گروه برای بهبود شرایط کار خود را آغاز کرد.

یوبیسافت

با این حال، A Better Ubisoft در توییت جدید خود توضیح می‌دهد برخلاف گفته‌های «ایو گیه‌مو» مدیرعامل یوبیسافت که قول داده بود «هرکاری که در توان خود داشته باشد انجام می‌دهد تا اطمینان پیدا کند همه احساس می‌کنند در شرکت مورد استقبال، احترام و امنیت قرار بگیرند»، خواسته‌های آن برای تغییر برآورده نشده است.

این گروه در رشته توییت جدید خود فاش کرد که ۲۵ درصد افرادی که نامه آن‌ها را ۱۲ ماه پیش امضا کردند، از آن زمان تاکنون یوبیسافت را ترک کرده‌اند. همچنین ۶۰ درصد این افراد مرد و ۳۹ درصد آن‌ها زن بوده‌اند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگیقانون شماره ۱: به فرمول برنده دست نزن
بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگی

A Better Ubisoft توضیح می‌دهد که این نشان می‌دهد زنان تنها ۲۵.۴ درصد از نیروی کار جهانی یوبیسافت را تشکیل می‌دهند. در بیانیه این گروه آمده است:

به‌طرز نامتناسبی در حال از دست دادن زنانی هستیم که نامه سرگشاده ما را امضا کرده‌اند و خواستار اقدامات بیشتر برای مقابله با سوء استفاده شده بودند.

یوبیسافت

پس از این بیانیه، گروه بار دیگر خواسته‌های خود را برای ایجاد یک یوبیسافت بهتر و پایان دادن به تمام اتهامات مطرح کرد که شامل مواردی از جمله اخراج کردن متهمان شناخته شده (به جای انتقال آن‌ها بین تیم‌ها و استودیوها مختلف)، وجود نوعی جلسه جمعی برای صحبت درباره نحوه پیشرفت یوبیسافت و همچنین وجود مجموعه‌ای از قوانین و فرآیندهای اساسی که تمام استودیوها از آن‌ها پیروی کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Riders Republicزیر آسمان ورزش
بررسی بازی Riders Republic


موشکافی تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا