بازی

طرفداران در ویدیو گیم پلی FIFA 23 یک باگ ناامیدکننده را پیدا کردند

طرفداران در ویدیو گیم پلی FIFA 23 یک باگ ناامیدکننده را پیدا کردند

الکترونیک آرتز روز گذشته، با انتشار ویدیو جدیدی گیم‌پلی بازی FIFA 23 را تشریح کرد. حالا طرفداران این بازی، یک باگ قابل تشخیص را در ویدیو گیم پلی آن کشف کرده‌اند.

اگر در ویدیو گیم‌پلی بازی به دقیقه ۳:۰۶ مراجعه کنید (تصویر زیر)، متوجه خواهید شد که یکی از بازیکنان در حالت به اصطلاح T-Pose قرار گرفته. یعنی بدون حرکت و با دستانی باز به شکل حرف T ایستاده است. در همین حال راوی ویدیو در حال توضیح دادن این موضوع است که پیشرفت‌های بازی باعث می‌شود تا FIFA 23 بیشتر شبیه به مسابقات فوتبال واقعی باشد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین دروازه‌بان‌های FIFA 22جایی برای پیرمردها نیست!
معرفی بهترین دروازه‌بان‌های FIFA 22

بازی FIFA 23

همین موضوع و خبر باعث شده تا کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به بازی فیفا اظهارات خنده‌دار و جالبی را ارائه کنند. به عنوان مثال یکی از کاربران ردیت در واکنش به این ویدیو نوشته است: «منظور شما چیست، این مشخصا یکی از قابلیت‌های گیم‌پلی بازی است.»

همانطور که بازی Battlefield 2042 ثابت کرد، بازی‌های لایو سرویس الکترونیک آرتز در زمان راه‌اندازی باگ‌ها و مشکلات بسیار عجیب‌و‌غریبی و زیادی دارند. با این حال، باید منتظر عملکرد FIFA 23 ماند.

بازی FIFA 23 هفته گذشته به‌طور رسمی معرفی شد و در این نسخه از بازی برای اولین بار شاهد تیم‌های باشگاهی زنان هستیم. در ادامه گفته شد که تیم‌های ملی و باشگاهی روسیه در بازی حضور ندارند و تیم فوتبال یوونتوس نیز در آن حضور خواهد داشت.

همچنین همانطور که احتمالا بدانید، FIFA 23 آخرین بازی از سری فوتبال الکترونیک آرتز تحت عنوان «فیفا» محسوب می‌شود و بازی سال آینده با نام EA Sports FC منتشر خواهد شد.

در نهایت، بازی فیفا ۲۳ در تاریخ ۸ مهر منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با استادیوم‌های جدید FIFA 22 آشنا شوید۶ تیم باشگاهی صاحب‌خانه می‌شوند
با استادیوم‌های جدید FIFA 22 آشنا شوید


موشکافی تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا