بازی

Fantastic Four فیلم بسیار متفاوتی خواهد بود

Fantastic Four فیلم بسیار متفاوتی خواهد بود

همانطور که می‌دانید فیلم چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) برای دنیای سینمایی مارول (MCU) در دست ساخت قرار دارد و قرار است با اثری کاملا متفاوت طرف باشیم. 

فیلم چهار شگفت انگیز قرار نیست به داستان پیدایش این گروه بپردازد و کوین فاگی (Kevin Feige)، قول یک اثر بسیار متفاوت را داده است. پیش از این در بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵ چند فیلم از Fantastic Four ساخته شده که نمی‌توان آن‌ها را پروژه‌های کاملا موفقی دانست. فایگی در مصاحبه با هالیوود ریپورتر اعلام کرد:

بسیاری از مردم داستان منشأ آن‌ها را می‌دانند. بسیاری از طرفداران با داستان اساسی و اولیه آن‌ها آشنایی دارند. چگونه این داستان را برداشته و فیلمی از آن می‌سازیم که پیش از این دیده نشده است؟ ما با انجام این کار سطح انتظارات از خودمان را خیلی بالا می‌بریم.

کوین فایگی در کنار لوگوی چهار شگفت انگیز

کوین فایگی همچنین اعلام کرده که چهار شگفت انگیز در سال ۲۰۲۵ اکران می‌شود و اولین فیلم از فاز ۶ دنیای سینمایی مارول خواهد بود. جان کرازینسکی (John Krasinski) در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness نقش رید ریچاردز را برعهده داشت، اما اعضای تیم بازیگری فیلم در فاز ششم هنوز مشخص نیستند. 

تا چند ماه پیش جان واتس، کارگردان Spider-Man: No Way Home، روی فیلم سینمایی جدید چهار شگفت انگیز کار می‌کرد، اما از سمت خود استعفا داد. به نظر می‌رسد که این کار برنامه‌های مارول را کمی تغییر داده و هنوز کارگردان بعدی این فیلم مشخص نشده است. 

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند


موشکافی تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا