بازی

موردانتظارترین بازی فیل اسپنسر، God of War Ragnarok است

موردانتظارترین بازی فیل اسپنسر، God of War Ragnarok است

رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت به تازگی اعلام کرد بازی‌ای که او بیش از همه مشتاق بازی کردنش است، God of War Ragnarok از شرکت رقیب سونی است.

اسپنسر در پاسخ به یکی از چالش‌های چند سوالی مطرح شده توسط اکانت توییتر ایکس باکس، مورد انتظارترین بازی خود را معرفی کرد. در این توییت از پاسخ‌دهندگان خواسته شد که اولین بازی، آخرین بازی، بازی مورد علاقه و بازی بعدی را که می‌خواهند تجربه کنند را نام ببرند.

مطلب پیشنهادی:همه چیز درباره رگناروک؛ شامگاه خدایان نورسوقتی جهان به پایان می‌رسد
همه چیز درباره رگناروک؛ شامگاه خدایان نورس

اسپنسر بازی God of War Ragnarok را به عنوان اثر بعدی که بیشتر از همه مشتاق بازی کردن آن است، انتخاب کرد، دنباله‌ی سری بازی‌های محبوب و معروف پلی استیشن که اخیرا تاریخ انتشار آن ۹ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۸ آبان) اعلام شد.

این اولین باری نیست که اسپنسر تمایل خود را برای تجربه این بازی ابراز می‌کند، عنوانی که در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود. اما برای اینکه استودیو سانتا مونیکا بتواند «یک بازی با کیفیت بالا و در عین حال با حفظ ایمنی و رفاه تیم» خود ارائه دهد، به امسال موکول شد.

ماه گذشته قبل از اعلام تاریخ انتشار بازی، کوری بارلوگ، مدیر خلاق استودیو، پس از اینکه برخی از توسعه‌دهندگان بازی در رسانه‌های اجتماعی مورد آزار و اذیت قرار گرفتند، از جامعه بازیکنان درخواست کرد که رفتار بهتری با توسعه‌دهندگان بازی داشته باشند.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، توییت بارلوگ را تحسین کرد و پاسخ داد:

کوری خیلی خوب گفتی. صبر و قرار ندارم تا زمانی که GoW عرضه شد، از آن لذت ببرم. از شما و تیم سازنده برای کار شگفت‌انگیزی که صرف خلق چیزهایی که دوست داریم می‌کنید، تشکر می‌کنم.

God of War Ragnarok

در حالی که جای تعجب ندارد اسپنسر مشتاق بازی پرچمدار پلی استیشن باشد، اما عدم وجود بازی‌های انحصاری ایکس باکس در سال میلادی جاری، طرفداران را به فکر فرو می‌برد.

مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرد که حداقل پنج بازی انحصاری در طول سال مالی جاری خود که در ژوئن ۲۰۲۳ (خرداد-تیر ۱۴۰۲) به پایان می‌رسد، منتشر می‌کند. عرضه پرمخاطب‌ترین بازی‌های آن‌ها از استودیو بتسدا، Redfall و Starfield، چندی پیش به نیمه اول سال ۲۰۲۳ موکول شدند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا