رمز ارز

مقابله دوج کوین با کلاهبرداران با ویکی پدیای اختصاصی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با گسترش ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) در دنیای ارزهای دیجیتال، توسعه‌دهندگان دوج کوین، ابزار جدیدی به نام Dogepedia را برای مقابله با تهدیدات موجود ارائه کرده‌اند.
دوج‌پدیا را می‌توان همان ویکی‌پدیا برای دوج کوین نامید که در آن، تمام اطلاعات لازم درباره این اکوسیستم و پاسخ پرسش‌های متداول در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
اعضای جامعه‌ دوج کوین برای دریافت راهنمایی و یافتن پاسخ برای سوالاتشان به مقالات موجود در این وب‌سایت، ارجاع داده می‌شوند. برخی از مقالاتی که در دوج‌پدیا منتشر شده‌اند، عبارت‌اند از؛ مراحل استخراج DOGE، راه‌اندازی کیف پول Dogecoin، خرید این ارز دیجیتال و اجرای گره‌ها در این بلاکچین.
توسعه‌دهندگان این شبکه در پاسخ به برخی شبهات پیرامون این ارز از جمله انتقاد به قابل‌استفاده نبودن دوج کوین گفته‌اند:

واقعیت ساده این است که پول به هر شکلی که باشد، مفید و قابل‌استفاده است و دوج کوین هم شکلی از پول است. در حقیقت، دوج کوین از معدود ارزهای دیجیتالی است که از روز اول به همین هدف ساخته شده بود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

در کنار مقالاتی که در این پلتفرم جدید میزبانی می‌شوند، اعضای انجمن نیز اجازه دارند مقالات خود را در فضای دوج‌پدیا منتشر کنند.
دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتالی است که در سال‌های اخیر به‌شدت مورد تردید و انتقادات مختلف قرار گرفته و از سوی منتقدان، نوعی شوخی خطاب شده که فاقد کاربرد واقعی است. با این حال، این انتقادات، مانع از حمایت بازیگران مهم صحنه‌ی این صنعت از دوج کوین از جمله ایلان ماسک، ولادیمیر تنف و مارک کوبان نشده است.

منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا