بازی

شرور بزرگ دیگری در راه بازی Gotham Knights است

شرور بزرگ دیگری در راه بازی Gotham Knights است

پس از انتشار تریلر شخصیت بت‌گرل (Batgirl) در کامیک کان ۲۰۲۲ سن دیگو، به نظر می‌رسد که بازی Gotham Knights قرار است در هفته‌های آتی «یک رونمایی از شخصیت شرور بزرگ» داشته باشد.

در حالی که از مدت‌ها پیش مشخص شده بود Court of Owls یکی از آنتاگونیست‌های اصلی بازی هستند و پنگوئن نیز در آن ظاهر می‌شود، به نظر می‌رسد هنوز شگفتی‌های دیگری در انتظار طرفداران است.

مطلب پیشنهادی:۵۰ شخصیت برتر دی‌سیاز قهرمانان تا ویلن‌ها
۵۰ شخصیت برتر دی‌سی

پاتریک ردینگ، کارگردان خلاق بازی Gotham Knights این موضوع را طی مصاحبه‌ای با Temple of Geek بیان کرد. در حالی که به نظر می‌رسد مصاحبه به طور کامل پست شده و سپس از سایت حذف شده است، بخش‌هایی از حرف‌های ردینگ که در مورد یک «شرور بزرگ» صحبت کرده بود، در فضای آنلاین پخش شده است.

ردینگ در یک کلیپ کوتاه از این مصاحبه، ظاهرا در پاسخ به سوالی درباره شخصیت‌های شرور و بدذات بازی گفته است:

من به طور خاصی نسبت به برخی از شرورهای بازی که البته تمامی آن‌ها فاش نشده‌اند و نمی‌توانم در موردشان صحبت کنم، افتخار می‌کنم. دوست دارم این سوال را چند هفته آینده پس از رونمایی از یک شخصیت شرور بزرگ، بیشتر شرح دهم.

اکثریت قریب به اتفاق آنچه تاکنون در مورد بازی Gotham Knights به اشتراک گذاشته شده در مورد چهار شخصیت قابل بازی، نایت‌وینگ، بت‌گرل، رد هود و رابین بوده است. در حالی که Court of Owls مطمئناً می‌توانند آنتاگونیست‌های اصلی بازی باشند، هنوز هم فضای زیادی برای دیگر شخصیت‌های شرور برجسته بتمن وجود دارد تا در این بازی ویدیویی ظاهر شوند.

بازی Gotham Knights

در حالی که چند روز پیش در کامیک کان سن دیگو، استودیو سازنده تایید کرد که بتمن در Gotham Knights مُرده و خبری از او در این بازی نخواهد بود، سه روز پیش اعلام شد که یک کمیک بوک پیش درآمد شش شماره‌ای برای این بازی با حضور شوالیه تاریکی منتشر خواهد شد.

این کمیک بوک با عنوان Gotham Knights – Gilded City روی بتمن تمرکز خواهد داشت که در تلاش است تا گسترش ویروس تحریک‌کننده خشم که شهر گاتهام را آلوده کرده، مهار کند.

بازی Gotham Knights در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ (۳ آبان ۱۴۰۱) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا