رمز ارز

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در بارش اخبار منفی!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازارهای ارز دیجیتال از زمان اعلام افزایش 75 واحدی نرخ بهره در ایالات متحده صعودی شدند و کارشناسان توضیح می‌دهند که ممکن است بازارها قبل از این، برای وضعیت بسیار بدتری آماده شده بودند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت کوین تلگراف، در 27 جولای، قیمت بیت کوین به دنبال تصمیم کمیته بازارهای باز فدرال (FOMC) مبنی بر افزایش مجدد نرخ بهره، بیش از ۹ درصد افزایش یافت و به مرز 2۳500 دلار رسید. بسیاری دیگر از دارایی‌های ارز دیجیتال برتر نیز افزایش قیمت داشتند. در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش دو رقمی قابل توجهی در ارزهای دیجیتال اتریوم، پولکادات و پالیگان بودیم.

why-crypto-spiked-today
وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته.

ماتی گرینسپن، بنیان‌گذار و مدیرعامل کوانتوم اکونومیکس، روز چهارشنبه به شوخی این سؤال را مطرح کرد که آیا این یک افزایش نرخ بهره فقط در توییتر بوده است یا خیر. گرینسپن خاطرنشان کرد که سرمایه‌گذاران به وضوح انتظار اتفاقات بدتری را داشتند و گفت که این جهش اخیر چیزی غیرعادی نیست.

تلاش‌های فدرال رزرو برای مهار تورم با افزایش نرخ‌های بهره معمولاً با عقب‌نشینی فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در سراسر بازارها همراه است. با این حال، نظرات متفاوتی در میان جامعه وجود دارد که آیا آخرین پامپ، انرژی کافی برای حفظ روند صعودی را خواهد داشت یا اینکه قبل از شروع به بهبود کامل بازار، تغییر قابل‌توجهی روی خواهد داد.

پاو هوندال، تحلیلگر صرافی استرالیایی Swyftx هم می‌گوید که این شرکت، از این واکنش به افزایش نرخ بهره متعجب است؛ زیرا چشم‌انداز کلان زیربنایی هنوز بلاتکلیف به نظر می‌رسد.

بهترین معیار برای آنچه که در آینده رخ خواهد داد، داده‌های اقتصادی زیربنایی است و حداقل در حال حاضر، به نظر می‌رسد که برخی از فشارهای تورمی، با کاهش قیمت گاز در کنار قیمت‌های آتی کالاهای اساسی مانند ذرت و گندم و همچنین برخی از هزینه‌های حمل و نقل در حال کاهش هستند.

هوندال ادامه داد که Swyftx شاهد افزایش 100 درصدی در معاملات اولیه پیرامون این خبر بود که نشان می‌دهد به وضوح افراد زیادی وجود دارند که قیمت‌های فعلی بازار را مناسب می‌بینند.

این تحلیلگر تأکید کرد که تا زمانی که ایالات متحده اطلاعات مهمی در رابطه با عملکرد تولید ناخالص داخلی خود در روزهای آینده منتشر نکند، روند صعودی یا نزولی گسترده‌تری به احتمال زیاد رخ نخواهد داد.

خبر خوب این است که ما مجبور نیستیم خیلی منتظر بمانیم تا ببینیم با از بین رفتن نوسانات اولیه چه اتفاقی برای بازار ارز دیجیتال می‌افتد. ایالات متحده در آستانه انتشار داده‌های تولید ناخالص داخلی خود است و این یک آزمون پر استرس خواهد بود. هرگونه احساسات منفی در این مرحله می‌تواند دستاوردهای اخیر را از بین ببرد و منجر به تصمیم‌گیری اشتباه شود.

اگر چشم‌انداز کلان شروع به نشان دادن نشانه‌هایی از انعطاف‌پذیری کند، می‌توانیم شاهد تثبیت ارزش بازار ارز دیجیتال در نقطه 1 تریلیون دلاری باشیم که از آنجا با افزایش روبرو خواهیم شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا