بازی

از سه ماشین جدید Gran Turismo 7 رونمایی شد [تماشا کنید]

از سه ماشین جدید Gran Turismo 7 رونمایی شد [تماشا کنید]

سونی با انتشار ویدئویی از سه ماشینی که در به‌روزرسانی ماه جولای Gran Turismo 7 قرار دارند، رونمایی کرد. آپدیت ۱.۱۹ با افزودن سه ماشین جدید به بازی، امروز ساعت ۱۰:۳۰ صبح در دسترس قرار گرفت.

سه خودروی جدید موجود در این به‌روزرسانی عبارتند از:

  • Nissan Skyline Super Silhouette Group 5 ’84
  • Maserati A6GCS/53 Spyder’54
  • Porsche 918 Spyder ’13

مطلب پیشنهادی:راهنمای حل مشکل دریفت کنترلر PS5دریفت نکش عزیزم!
راهنمای حل مشکل دریفت کنترلر PS5

کازونوری یامائوچی، تهیه‌کننده بازی، جمعه گذشته به DLC اشاره کرد و گفت «به‌روزرسانی هفته آینده عرضه می‌شود». این پیام با تصویری همراه بود که سایه‌های این سه خودرو در تاریکی را نشان می‌داد.

سایت خبری گرن توریسمو، GTPlanet در آن زمان این سه خودرو را شناسایی کرده بود که با انتشار تریلر جدید، مشخص شد هر سه ماشین را درست تشخیص داده بودند. آخرین به‌روزرسانی Gran Turismo 7 اوایل ماه جولای منتشر شد که مشکل ذخیره ابری و چندین باگ را برطرف کرد.

سونی اخیرا اعلام کرده بود که فیلم سینمایی گرن توریسمو سال آینده اکران خواهد شد. ددلاین گزارش می‌دهد که این فیلم با نام ساده Gran Turismo در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ اکران می‌شود.

Gran Turismo 7

نیل بلومکمپ (Demonic, Chappie, Elysium, District 9) قرار است این فیلم را کارگردانی کند که توسط استودیوی کلمبیا پیکچرز سونی تولید خواهد شد. فیلمنامه توسط جیسون هال نوشته شده که پیش از این فیلم American Sniper و Thank You for Your Service را نوشته بود.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا