رمز ارز

صعود رمزارزها برای بعضی‌ها گران تمام شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار رمزارزها نسبت به آخرین افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو ایالات متحده، واکنش بسیار خوبی نشان داد و قیمت‌ها به بالاترین حد هفتگی افزایش یافت. به این ترتیب، تعداد معامله‌گران لیکوییدشده در مقیاس روزانه بیش از 90000 نفر است، در حالی که ارزش کل ضررها 400 میلیون دلار گزارش شده است.
طبق گزارش‌ها، روز گذشته، بیت کوین از بالاترین سطح هفتگی خود عقب‌نشینی کرد و پس از مدت کوتاهی پایین‌تر از آن سطح یعنی حدود 21000 دلار ایستاد. آلت کوین‌ها نیز پس از ضررهای اخیر تغییری نکردند و اتریوم نیز در دو روز بیش از 200 دلار کاهش یافت.
با این حال، همه نگاه‌ها به آخرین نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) بود، جایی که برخی از کارشناسان پیشنهاد کردند که فدرال رزرو می‌تواند در افزایش نرخ بهره تهاجمی‌تر عمل کند. بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد که برای مبارزه با تورم به افزایش نرخ در طول سال ادامه خواهد داد.
با این حال، بیت کوین تقریباً بلافاصله به 22000 دلار جهش کرد و به روند صعودی خود هم ادامه داد و ساعتی بعد به بالاترین سطح 6 روزه بیش از 23000 دلار رسید. آلت کوین‌ها نیز دستاوردهای چشمگیرتری را تجربه کردند. در حال حاضر، قیمت اتریوم 14 درصد بیشتر از دیروز است.
به این ترتیب، مجموع موقعیت‌های لیکوییدشده در مقیاس روزانه تا 400 میلیون دلار می‌رسد. بزرگترین سفارش لیکوییدیشن شامل جفت معامله ETH-USD در صرافی Huobi به ارزش بیش از 2 میلیون دلار است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا