بازی

بازی GTA 6 یک شخصیت اصلی زن لاتین خواهد داشت

بازی GTA 6 یک شخصیت اصلی زن لاتین خواهد داشت

جی تی ای ۶ (GTA 6) یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها در سراسر جهان محسوب می‌شود که اکنون جیسون شرایر (Jason Schreier) اطلاعات جدیدی از آن لو داده است. 

کار روی جی تی ای ۶ از سال ۲۰۱۴ آغاز شده ولی هنوز هیچ تاریخ عرضه مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است. یکی از شخصیت‌های اصلی این بازی یک زن لاتین خواهد بود و در واقع اولین باری است که استودیو راکستار (Rockstar) از یک شخصیت زن در ساخته‌های خود استفاده می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:بازگشت دوباره تامی به دنیای GTA Vice City روی موبایلتجربه‌ای عالی از اتمسفر دهه ۸۰ میلادی
بازگشت دوباره تامی به دنیای GTA Vice City روی موبایل

البته این زن تنها شخصیت قابل کنترل بازی نیست و بازیکنان در GTA 6 احتمالا کنترل دو فرد را برعهده خواهید داشت. داستان جی تی ای ۶ براساس ماجراهای بانی و کلاید و دزدی‌های آن‌ها از بانک نوشته شده است. نام رمز بازی پروژه آمریکا (Project Americas) است و قرار بود در ابتدا بسیار بزرگ و نقشه آن شامل بخش‌های بزرگی از آمریکای شمالی و جنوبی شود.

اکنون مپ بازی به نسخه خیالی شهر میامی (در واقع وایس سیتی) و مناطق اطرافش کاهش یافته است. استودیو قصد دارد به‌ مرور زمان بازی را با ماموریت‌ها و شهرهای جدید آپدیت کند. این راه حل مدیران برای جلوگیری از کرانچ است. گزارشات به انتشار GTA 6 در سال مالی ۲۰۲۳ اشاره دارند، اما اعضای استودیو این کار را تا دو سال دیگر ممکن نمی‌دانند.

جی تی ای ۶

همچنین باید اشاره کنیم که استودیو یکی از آپدیت‌های Grand Theft Auto Online را به خاطر حاشیه‌های جرج فلوید حذف کرد. این مد با اسم Cops ‘n’ Crooks برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود، اما شرایط در آن زمان اصلا مناسب نبود و انتشار آن می‌توانست با انتقادات زیادی همراه شود.

مطلب پیشنهادی:پرونده بازی Agent: چه اتفاقی برای بازی فراموش‌شده راکستار افتاد؟تماشا کنید
پرونده بازی Agent: چه اتفاقی برای بازی فراموش‌شده راکستار افتاد؟


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا