رمز ارز

سرمایه‌گذار بدبین، خواست به بیت کوین تنه بزند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

الگوی بازار جهانی ارزهای دیجیتال تغییر کرده است. بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال به دلیل افزایش جریان سرمایه، تحت فشار قرار گرفته‌اند و سوددهی، در نتیجه‌ تغییرات اخیر و روند نزولی بازار، کاهش پیدا کرده است.
در این میان، جیم راجرز (Jim Rogers)، یک سرمایه‌گذار معروف آمریکایی، در مصاحبه‌ اخیر خود اظهار داشت که حاضر نیست ارزهای دیجیتال را صرف‌نظر از قیمتی که ممکن است در آینده به آن برسند، خریداری کند.
با این حال، به نظر می‌رسد راجرز، امکان چنین سرمایه‌گذاری را باز می‌گذارد. او می‌گوید اگر بیت کوین به پول رسمی اتحادیه‌ اروپا تبدیل شود، می‌تواند به خرید آن فکر کند و از دولت‌ها خواسته است تا از ارزهای رمزنگاری‌شده حمایت کنند.
با این همه، او معتقد است که بیت کوین در نهایت به‌عنوان نوعی ارز رایج، شکست خواهد خورد و دولت‌ها کنترل خود را بر عرضه‌ پول، حفظ خواهند کرد. راجرز در مصاحبه‌ای هم که در ماه می منتشر شد، گفته بود از اینکه زمانی که بیت کوین را می‌شد به قیمت یک دلار خرید و او این کار را نکرده، پشیمان است، اما همچنان به آینده این ارز خوش‌بین نیست.
او قبلا اظهار داشته بود که بیت کوین صرفا یک ابزار قمار است و نه پول واقعی و پیش‌بینی کرده بود که قیمت آن در سال ۲۰۲۰ به صفر برسد؛ زیرا دولت‌ها در سراسر جهان به آن اجازه نخواهند داد که جان سالم به در ببرد.
راجرز تنها سرمایه‌گذاری نیست که از بیت کوین حمایت نمی‌کند. پیش‌تر، وارن بافت، مدیرعامل شرکت برکشایر هاتاوی نیز گفته بود که حاضر نیست یک بیت کوین را حتی به قیمت ۲۵ دلار خریداری کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین پدیا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا