رمز ارز

مراقب پامپ و دامپ شدید این توکن دیفای باشید!

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به نظر می‌رسد ارز دیجیتال دیفای BarnBridge با نماد BOND که بر بستر اتریوم اجرا می‌شود و از پایین‌ترین سطح قیمتی خود در سال ۲۰۲۲، یک رشد ۱۱ برابری را تجربه کرده، اکنون برای یک فاز اصلاحی شدید آماده می‌شود.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت این آلت کوین از پایین‌ترین سطح خود در سال ۲۰۲۲ یعنی ۲٫۱۸ دلار در ماه گذشته، به بالاترین رقم ۲۴٫۹۹ دلار در ۲۴ ژوئیه رسید که نشان‌دهنده یک رشد ۱،۰۴۶ درصدی است.
با این حال، داده‌های شرکت تحلیلی Santiment نشان می‌دهند که هولدرهای دارای ۱۰۰ تا ۱۰۰ هزار BOND، کوین‌های خود را در طول این رالی فروخته‌اند. به گزارش این شرکت، تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها افزایش یافته که نشان می‌دهد BOND در معرض خطر بالای اصلاح قیمت قرار دارد.
این شرکت همچنین می‌گوید که شاخص ارزش بازار ۳۰ روزه به ارزش تحقق‌یافته – که نسبت بین قیمت فعلی و میانگین قیمت هر کوین/توکن خریداری‌شده را نشان می‌دهد – در حال حاضر افزایش یافته که نشان می‌دهد BOND بیش از حد ارزش‌گذاری شده است.
شاخص دیگری که چشم‌انداز نزولی را برای BOND افزایش می‌دهد، حجم تراکنش‌ها است. به گزارش Santiment، حجم تراکنش‌های BOND به بالاترین حد خود رسیده و اکنون در حال کم‌رنگ‌تر شدن است.
در زمان انتشار این خبر، BOND در محدوده ۱۸٫۹ دلار معمله می‌شود که نسبت به روز گذشته ۴٫۴ درصد افت دارد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا