بازی

عضو ناتی داگ: The Last of Us Part 1 روی PS3 با PS5 قابل مقایسه نیست

عضو ناتی داگ: The Last of Us Part 1 روی PS3 با PS5 قابل مقایسه نیست

در چند روز گذشته اخبار زیادی از ریمیک لست اف اس (The Last of Us Part 1) منتشر شده و کم کم در حال نزدیک شدن به تاریخ عرضه آن برای پلی استیشن ۵ هستیم.

The Last of Us اولین بار در سال ۲۰۱۳ برای پلی استیشن ۳ به بازار منتشر شد، اما به نظر می‌رسد که آن نسخه با ورژن بازسازی شده قابل مقایسه نیست. جاناتان بنینوس (Jonathan Benainous)، طراح ارشد بافت‌های محیطی در ناتی داگ، به صحبت در این زمینه پرداخته و توضیح بیشتری درباره قیمت ریمیک لست اف اس داده است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونمونوم خارج می‌شود
نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونم

مردم با تماشای یک ویدیو از گیم‌پلی شکایت می‌کنند، اما هیچ کس در واقع این بازی را با یک کنترلر تجربه نکرده است. پس از تجربه هر دو نسخه، نسخه پلی استیشن ۳ با پلی استیشن ۵ قابل مقایسه نیست. قابلیت دراز کشیدن در بازی به سادگی می‌توانست گیم پلی و سیستم مبارات را خراب کند، چون در ابتدا به این شکل ساخته نشده بود.

لست اف اس

ناتی داگ با استفاده از سخت‌افزار قدرتمند PS5 فیزیک ریمیک لست اف اس بهبود ببخشید و سطوح بازی هزاران قطعه ضربه‌پذیر برای برخورد گلوله دارند. استودیو هوش مصنوعی شخصیت همراه شما و دشمنان را نیز مقدار قابل توجهی بهتر کرده است. انتقال کاتسین‌ به گیم‌پلی یکپارچه بوده و انیمیشن‌ حرکت شخصیت‌ها روان‌تر و واقع‌گرایانه‌تر شده‌اند.

ریمیک The Last of Us Part 1 در روز ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود و باید اشاره کنیم که نسخه پی‌سی آن نیز در دست ساخت است. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچکمامور راز پوتین، این بار با ماموریت بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند
بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچک


ویجی‌لاگ پلاسجنجال ریمیک لست آو آس و معرفی فیفا 23

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا