بازی

دنباله و اسپین‌‌آف‌های بیشتری از فیلم The Gray Man ساخته خواهد شد

دنباله و اسپین‌‌آف‌های بیشتری از فیلم The Gray Man ساخته خواهد شد

هنوز مدت زیادی از اکران فیلم جاسوسی برادران روسو، یعنی مرد خاکستری (The Gray Man) در سینماها و همچنین سرویس نتفلیکس نمی‌گذرد و با این حال خبرهایی مبنی بر تبدیل این فیلم به فرانچایز و گسترش جهان آن در قالب دنباله‌ و اسپین‌آف‌های بیشتر به گوش می‌رسد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته مارک گرینی ساخته شده و با وجود موفقیت اولیه آن، دور از ذهن نیست که سازندگان به فکر خلق اقتباس‌های بیشتری در آینده باشند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های کوسه‌ای که باید در تابستان تماشا کنیدخونی که از آرواره‌ها به اقیانوس می‌ریزد
بهترین فیلم‌های کوسه‌ای که باید در تابستان تماشا کنید

جالب است بدانید که این مجموعه کتاب در حال حاضر شامل ۱۱ رمان می‌شود و دوازدهمین عنوان آن نیز برای انتشار در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. گویا فیلم مرد خاکستری با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده و در راتن تومیتوز امتیاز ۹۱٪ را از سوی تماشاگران به دست آورده است. گفته می‌شود در این دنباله قرار است یک‌بار دیگر رایان گاسلینگ را در نقش اصلی با کارگردانی آنتونی روسو و استیون مکفیلی به عنوان نویسنده ببینیم. برادران روسو این خبر را به همراه یک بیانیه اعلام کرده و در این باره گفتند:

واکنش تماشاگران به فیلم مرد خاکستری بی‌نظیر و فوق‌العاده بود. ما از شور و شوقی که طرفداران در سراسر جهان برای این فیلم داشته‌اند بسیار قدردان هستیم. با وجود شخصیت‌های شگفت‌انگیز این فیلم ما در نظر داشتیم که مرد خاکستری بخشی از یک جهان گسترش یافته باشد و از اینکه نتفلیکس می‌خواهد دنباله‌ای با حضور رایان خلق کند، بسیار هیجان‌زده هستیم.

فیلم مرد خاکستری

البته هنوز جزییاتی از اسپین‌آف آینده این فیلم اعلام نشده و تنها می‌دانیم که پال ورنیک و رت ریس (نویسنده ددپول و Zombieland) وظیفه نگارش فیلمنامه را برعهده دارند. همانطور که احتمالا می‌دانید در فیلم مرد خاکستری، گاسلینگ در نقش کورت جنتری ملقب به «سیرا سیکس» نقش یک مزدور بسیار ماهر را در عملیات‌های سازمان سیا بازی می‌کند. هنگامی که سیرا سیکس به طور تصادفی اسرار مجرمانه‌ای را درباره لوید هانسون (کریس ایوانز)، یک همکار سابق آشکار می‌کند، هانسون برای سرش جایزه‌‌ای در نظر می‌گیرد و یک شکار جهانی به رهبری قاتلان بین‌المللی آغاز می‌کند. بیلی باب تورنتون نیز نقش دونالد فیتزروی سرپرست سیکس را در کنار آنا د آرماس، یک مامور سازمان سیا که از سیکس حمایت می‌کند بازی کرده است.

لازم به ذکر است که دنباله فیلم The Gray Man هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد، اما هنوز تاریخ اکران آن اعلام نشده است. ضمنا فراموش نکنید که نقد lastech از فیلم مرد خاکستری را حتما مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند


Top 10: رو مخی‌ترین بازی‌های دنیا!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا