بازی

نمرات بازی Xenoblade Chronicles 3 منتشر شد

نمرات بازی Xenoblade Chronicles 3 منتشر شد

Xenoblade Chronicles 3 در زمستان سال پیش برای نینتندو سوییچ معرفی شد و چند روز پیش از عرضه بازی، نمرات آن منتشر شده است. 

استودیو Monolith Soft به گونه‌ای بازی Xenoblade Chronicles 3 را توسعه داده است که مناسب طرفداران قدیمی باشد، اما آن‌ها بازیکنان جدید را فراموش نکرده‌اند. این توسعه‌دهنده توانسته یک بازی بسیار خوب دیگر توسعه دهد و از ۳۳ نقد و بررسی متای ۹۰ از ۱۰۰ را کسب کند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی WarioWare: Get It Together!جنون بزرگ میکرو گیم‌ها
بررسی بازی WarioWare: Get It Together!

نمرات بازی Xenoblade Chronicles 3:

Xenoblade Chronicles 3 دنیایی عظیم را ارائه می‌کند و داستان و شخصیت‌هایش برای پر کردن این دنیا کافی هستند. این را باید با واکنش‌پذیرترین سیستم مبارزات مجموعه تا به امروز باید ترکیب کرد. تجربه این بازی مطمئنا یک تعهد بزرگ محسوب می‌شود، اما Aonios مکانی باورنکردنی برای یک یا دو ماه زندگی کردن است.

سایت VGC –  نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

 Xenoblade Chronicles 3 همه ویژگی‌های خوب بازی‌های قبلی را در یک بازی نقش‌افرینی ژاپنی عظیم، پیچیده و (تقریبا) بی نهایت ترکیب می‌کند، تجربه‌ای که به این زودی‌ها فراموش نمی‌کنیم.

سایت Hobby Consolas – نمره ۹۳ از ۱۰۰

بازی Xenoblade Chronicles 3

Xenoblade Chronicles 3 می‌تواند در کمپین عظیم ۱۵۰ ساعته خود مسیرهای پرپیچ و خمی را طی کند، اما شخصیت‌های عالی و مبارزات تاکتیکی اعتیادآور آن باعث می‌شود که ارزش صرف زمان را داشته باشد.

سایت IGN – نمره ۸۰ از ۱۰۰

Xenoblade Chronicles 3 همان عنوانی است که استودیو Monolith Soft سال‌ها برای ساخت آن تلاش کرده. در حالی که دیالوگ‌های بازی می‌توانست بهتر باشد، اما با داستان و مبارزات فوق‌العاده‌اش آن را جبران می‌کند. به ندرت پیش می‌آید که یک بازی JRPG توجه من را برای ۱۰۰ ساعت جلب کند، اما Xenoblade Chronicles 3 این کار را با اطمینان انجام داد.

سایت گیم‌اسپات – نمره ۸۰ از ۱۰۰

بازی Xenoblade Chronicles 3 سه روز دیگر به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ به بازار منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


ویجی‌لاگ پلاسجنجال ریمیک لست آو آس و معرفی فیفا 23

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا