بازی

رستوران کلاکین بل بازی GTA در زندگی واقعی افتتاح شد

رستوران کلاکین بل بازی GTA در زندگی واقعی افتتاح شد

بازی GTA یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای سرگرمی در دنیا است و بخشی از موفقیت آن ناشی از طعنه زدن‌های فراوان به زندگی واقعی است. این بازی در اکثر اوقات سیاست، سلبریتی‌ها، رسانه‌های اجتماعی و مصرف‌گرایی کشور آمریکا را به تمسخر می‌گیرد.

این سری همچنین از برندهای دنیای واقعی بی‌شماری نیز به صورت مسخره‌آمیزی تقلید می‌کند که یکی از آن‌ها یک رستوران فست فودی به نام Cluckin Bell است که از KFC، Popeyes یا Chick-fil-A تقلید شده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای تمام کدهای تقلب GTA Vice City: Definitive Editionتامی ورستی متقلب نبود، درست برعکس ما!
راهنمای تمام کدهای تقلب GTA Vice City: Definitive Edition

علی‌رغم اینکه این رستوران‌ها معمولاً به شیوه‌ای منفی با برجسته کردن غذای ناسالم و خدمات ضعیف تقلید می‌شوند، این موضوع باعث نشده که طرفداران تمایل به خوردن غدا در Cluckin Bell یا دیگر فست‌فود این سری بازی‌ها، Burger Shot نداشته باشند.

با این اوصاف، اوایل این هفته یک رستوران «کلاکین بل» واقعی در شهر سن دیگو در جریان همایش کامیک کان ۲۰۲۲ برپا شد. خالق رستوران، BoyWorldWide، آن را به عنوان یک «تجربه همه‌جانبه» و یک «اجرای هنری» چهار روزه توصیف کرده بود که به پایان رسید.

این رستوران که در شهر پووی، ایالت کالیفرنیا واقع شده بود، دقت فوق‌العاده‌ای نسبت به سری بازی‌های GTA داشت. کارمندانش با کلاه‌های مرغی، یونیفرم‌های زرد و مارک‌های دقیق و نسبتا زشت، مشغول به کار بودند. این رستوران حتی نوشابه Sprunk می‌فروخت که تقلید از برند Sprite در جی تی ای بود.

در خارج از ساختمان، پوستری از ترور فیلیپس، یکی از قهرمانان قسمت پنجم بازی روی دیوار نصب شده تا به کارمندان یادآوری کند که به او غذا ندهند، زیرا او به خاطر ایجاد هرج و مرج در داخل و اطراف فست فود بدنام شده است. این «اجرای هنری» از روز ۲۱ تا ۲۴ جولای برگزار شد. در زیر می‌توانید چند عکس از رستوران کلاکین بل را مشاهده کنید.

اویل این هفته، راکستار تریلر جدیدی از به‌روزرسانی The Criminal Enterprises برای بازی GTA Online منتشر کرد که به واسطه آن، دنیای بازی حالا با یک بحران اقتصادی مواجه شده است. در پست جدید بلاگ راکستار، این آپدیت به‌ عنوان «یک به‌روزرسانی گسترده‌ که ماموریت‌ها و ارتقاهای جدیدی را برای بازی به ارمغان می‌آورد» توصیف شده است.

راکستار همچنین تایید کرده که توسعه بازی Grand Theft Auto 6 به خوبی پیش می‌رود و می‌خواهد این بازی بهتر از انتظارات طرفداران باشد. با توجه به تاریخچه این مجموعه، به احتمال زیاد رستوران Cluckin Bell در بازی بعدی GTA بار دیگر بازمی‌گردد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیوییسطل زباله‌ای که هیچ‌گاه بازیافت نشد!
۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیویی


وقت‌هایی که نباید بازی کنید!

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا