بازی

نسخه موبایل بازی Papers, Please ماه آینده منتشر می‌شود

نسخه موبایل بازی Papers, Please ماه آینده منتشر می‌شود

پس از گذشت تقریبا یک دهه از عرضه بازی مستقل و شگفت‌انگیز Papers، Please بر رایانه‌های شخصی، اکنون سازنده آن خبر داده که ماه آینده برای تلفن‌های همراه عرضه خواهد شد.

لوکاس پوپ که بازی Return of the Obra Dinn را نیز چهار سال پیش منتشر کرد، به تازگی در اکانت توییتر خود با ارسال عکسی از دو گوشی تلفن همراه اعلام کرد که نسخه موبایلی بازی Papers, Please در روز ۵ آگوست (۱۴ مرداد) عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New Stateتک گلوله، بوسه مرگ!
راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New State

در بازی Papers, Please شما در نقش یک مامور کنترل مرزی برای یک کشور ساختگی در بلوک شرق بازی می‌کنید و باید بین بررسی‌های رسمی مهاجرت و احساس گناه ناشی از دور کردن افراد گرسنه و نیازمند، تعادل مناسبی برقرار کنید.

لوکاس پوپ به چند سوال در مورد پورت نسخه موبایل پاسخ داده است. این یک اپلیکیشین پولی است (که همچنین یک به‌روزرسانی برای نسخه iPad سال 2014 هم محسوب می‌شود)، گوشی آیفون شما باید حداقل سیستم عامل iOS 11 را داشته باشد و هیچ بزرگنمایی (Zooming) در کار نخواهد بود.

پوپ در توییتی نوشت:

من تمام تلاشم را کردم تا به راحتی روی چنین صفحه نمایش‌های کوچکی کار کند.

بازی Papers, Please یکی از بازی‌های مورد علاقه طرفداران سبک مستقل (Indie) در دهه گذشته بود. این بازی که در ماه آگوست سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر منتشر شد، موفق به کسب نمره ۸۵ از ۱۰۰ در سایت متاکریتیک شد.

Papers, Please به عنوان نمونه‌ای از یک بازی همدلی و نمایش بازی‌های ویدیویی به عنوان یک شکل هنری دیده می‌شد. این بازی جوایز و نامزدی‌های مختلف از جشنواره بازی‌های مستقل، جوایز توسعه‌دهندگان بازی و جوایز بازی‌های ویدئویی بفتا دریافت کرد و توسط Wired و The New Yorker به عنوان یکی از برترین بازی‌های سال ۲۰۱۳ معرفی شد. لوکاس پوپ گزارش کرده بود که تا سال ۲۰۱۶، بیش از ۱.۸ میلیون نسخه از این عنوان فروخته شده بود.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Nobody Saves the World – نجات دنیا با قهرمان نیم وجبیگاهی قهرمانان کوچک هم کارهای بزرگ می‌کنند
معرفی بازی Nobody Saves the World – نجات دنیا با قهرمان نیم وجبی


وقت‌هایی که نباید بازی کنید!

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا