رمز ارز

یونی سواپ، نامی که این روزها زیاد می‌شنویم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته‌ی آژانس تحلیلی رمزارز Santiment، بزرگ‌ترین هولدرهای رمزارز UNI در ۱۶ روز گذشته، دارایی‌های خود را بیش از ۱۰ میلیون UNI افزایش داده‌اند. به‌ویژه این خبر در مورد هولدرهایی جلب‌توجه می‌کند که بین ده هزار تا یک میلیون کوین دارند. در این بازه‌ی ۱۶ روزه، قیمت این توکن نیز ۲۵ درصد افزایش یافته است. با این حال، قیمت این رمزارز همچنان با اوج تاریخی خود حدود ۸۵ درصد فاصله دارد.
مجموع ارزش کل UNIهای خریداری‌شده توسط این نهنگ‌ها نزدیک به ۷۵ میلیون دلار است. بر اساس ابزارهای محاسبه‌ای موجود، حجم کل در گردش این ارز ۷۳۴ میلیون یونی است. بنابراین، می‌توان گفت که نهنگ‌های بزرگ تنها در دو هفته‌ی گذشته ۱٫۵ درصد از کل حجم گردش یونی را به دست آورده‌اند.
درک انگیزه نهنگ‌ها برای روی آوردن بیشتر به‌سوی یونی‌ سواپ (Uniswap)، دشوار نیست. علاوه بر این‌که یونی سواپ بزرگ‌ترین صرافی غیرمتمرکز (DEX) مبتنی بر اتریوم است، حجم معاملات در این پلتفرم در حال حاضر ۵۰ درصد حجم معاملات کوین بیس که یکی از سه صرافی بزرگ دنیا است، برآورد می‌شود.
در عین حال، فعالیت یونی سواپ به معاملات ارزهای دیجیتال خلاصه نمی‌شود و در حال حاضر، گام‌های محکمی در فضای NFT برداشته است. از خرید Genie گرفته تا ادغام فعلی Sudoswap در پلتفرم خود، از جمله اقداماتی هستند که یونی‌سواپ در جهت معرفی یک راه‌حل کامل معامله دارایی‌های NFT در پاییز امسال انجام داده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا