بازی

احتمال حذف قفل Denuvo از Sonic Frontiers افزایش پیدا کرد

احتمال حذف قفل Denuvo از Sonic Frontiers افزایش پیدا کرد

با اطلاعات جدید به دست آمده، به نظر می‌رسد سگا قصد دارد یک ویژگی نسبتا بحث‌برانگیز را از بازی Sonic Frontiers حذف کند.

در یک مفهوم کلی، هنوز اطلاعات زیادی در مورد آخرین بازی سونیک نداریم. اگرچه برخی از ویدئوهای گیم‌پلی در ماه‌های اخیر به نمایش درآمدند، سگا همچنان اطلاعات کمی از این بازی بروز داده است. خوشبختانه، برای کسانی که به دنبال بازی کردن Sonic Frontiers روی پی‌سی هستند، به نظر می‌رسد که یکی از ویژگی‌های مزاحم حذف شده باشد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost Judgment – کارآگاهی با طعم یاکوزااژدهایی که بازرس شد
بررسی بازی Lost Judgment – کارآگاهی با طعم یاکوزا

آنطور که در SteamDB مشاهده شده، سایتی که عملکردهای بک‌اند پلتفرم استیم را ردیابی می‌کند، به نظر می‌رسد نسخه رایانه‌های شخصی بازی Sonic Frontiers دیگر شامل قفل دنوو (Denuvo) نیست.

اگر با Denuvo آشنا نیستید، به طور خلاصه، یک نرم افزار ضد تقلب و دزدی است که ناشران اغلب در نسخه‌های پی‌سی برای محافظت از بازی در برابر هکرها قرار می‌دهند. در حالی که قفل دنوو در سطح پایه آنقدر بحث‌برانگیز نیست، در سال‌های اخیر به دلیل اینکه گنجاندن آن بر عملکرد بازی‌ها تاثیر می‌گذارد، انتقاداتی را به خود جلب کرده است. به طور خاص، دنوو به عنوان یک عامل کلیدی که منجر به کندی سرعت و مشکلات فنی در عناوین مختلف پی‌سی می‌شود، ذکر شده است.

Sonic Frontiers

اساسا اگر قفل دنوو در نسخه پی‌سی Sonic Frontiers گنجانده نشده باشد، به این معنی است که بازی به طور بالقوه باید در زمان عرضه بسیار بهتر عمل کند. با توجه به سرعت بالای بازی‌های سونیک، این یک نکته مثبت بزرگ برای بازی خواهد بود و مطمئنا طرفداران نیز راضی خواهند بود.

همانطور که گفته شد، همیشه این احتمال وجود دارد که دنوو همچنان در این نسخه از بازی گنجانده شود، بنابراین هنوز این لیک را به عنوان خبر رسمی تلقی نکنید. در زمان نگارش این خبر، Sonic Frontiers هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد، اما گفته شده در آبان ماه وارد بازار خواهد شد.

Sonic Frontiers دارای جهانی باز به نام Open Zone است و ویژگی‌های جدید بسیاری را به این فرانچایز می‌آورد. این بازی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دست ساخت قرار دارد. 

مطلب پیشنهادی:بهترین پی سی برای بازی‌های نسل نهم | ویجی‌لاگچه استانداردهایی لازمه؟
بهترین پی سی برای بازی‌های نسل نهم | ویجی‌لاگ


وقت‌هایی که نباید بازی کنید!

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا