رمز ارز

راه‌اندازی برنامه تماس تصویری توسط تتر!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال Bitfinex با همکاری تتر و Hypercore با شعار «بازار خرسی برای ساختن است»، یک پلتفرم جدید به نام Holepunch را برای ساخت برنامه‌های همتا‌به‌همتا راه‌اندازی کرده‌اند. یک برنامه‌ی رمزنگاری‌شده به نام Keet بخشی از این ابتکار است که تماس‌های صوتی و تصویری آنی، چت متنی و به اشتراک‌گذاری فایل‌ها را امکان‌پذیر می‌کند.
هدف این شرکت‌ها این است که کنترل داده‌ها را با شکستن انحصاری این فناوری فراهم کنند. مدیر این پروژه، پائولو آردونیو، مدیر ارشد فناوری تتر و Bitfinex‌ است.
برنامه‌ی Holepunch در حال حاضر به‌عنوان یک پروتکل متن بسته در مرحله‌ی آلفای خود قرار دارد و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۲ به یک برنامه‌ی متن‌باز تبدیل شود. به‌ این‌ ترتیب، این برنامه دیگر از بلاکچین به‌عنوان هسته‌ی فناوری خود استفاده نخواهد کرد و در عوض از یک برنامه‌ی پرداخت API پشتیبانی‌شده توسط شبکه‌ی لایتنینگ بهره‌مند خواهد شد.
برنامه‌نویسان Holepunch از تتر برای تراکنش‌های خرد خود استفاده خواهند کرد، اما این شرکت هنوز اطلاعاتی در خصوص پشتیبانی از سایر ارزهای دیجیتال یا استیبل کوین‌ها ارائه نکرده است.
با وجود اینکه در حال حاضر نیز راه‌حل‌های حفظ حریم خصوصی وجود دارند، آردونیو مدعی است که هنوز هم امکان جمع‌آوری تعداد زیادی ابرداده وجود دارد. او اضافه کرده است که با نرم‌افزار keet، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از اینکه دولت‌ها یا شرکت‌های بزرگ، حریم خصوصی‌شان را نقض کنند، به مکالمه بپردازند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا