بازی

تیم فوتبال یوونتوس در FIFA 23 حضور خواهد داشت

تیم فوتبال یوونتوس در FIFA 23 حضور خواهد داشت

شرکت الکترونیک آرتز به صورت رسمی اعلام کرد که تیم فوتبال یوونتوس در حال بازگشت به سری فیفا برای بازی FIFA 23 است.

این تیم در مجموعه‌های EA حضور دائمی داشت تا اینکه در جولای ۲۰۱۹ تایید شد که کونامی با این تیم به عنوان یک باشگاه شریک انحصاری برای eFootball PES 2020، قرارداد امضا کرده است.

این قرارداد انحصاری یک توافق چند ساله بود، به این معنی که یوونتوس در FIFA 20، FIFA 21 یا FIFA 22 حضور نداشت. در عوض، این تیم در بازی‌های فیفا با نام Piemonte Calcio همراه با کیت و لوگوی خیالی ظاهر شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین هافبک‌های FIFA 22یک لیست رویایی!
معرفی بهترین هافبک‌های FIFA 22

با این حال، الکترونیک آرتز شب گذشته تایید کرد که یوونتوس در ماه سپتامبر با FIFA 23 به سری بازی‌های خود باز خواهد گشت که آن را «یک همکاری چند ساله انحصاری» نامید.

این به معنای بازگشت نام، کیت و لوگوی یوونتوس و همچنین زمین خانگی این باشگاه، استادیوم آلیانز است. بازیکن سابق این تیم، کلودیو مارکیزیو به عنوان قهرمان FUT به بازی اضافه خواهد شد و دوشان ولاهوویچ بازیکن فعلی تیم سفیر این بازی خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که این قرارداد چه معنایی برای کونامی و سری eFootball خواهد داشت که در حال حاضر از یوونتوس به عنوان یکی از باشگاه‌های شریک اصلی خود یاد می‌کند.

با توجه به اینکه eFootball دیگر به صورت سالانه منتشر نمی‌شود و اکنون یک بازی فوتبال رایگان همیشه در حال تکامل است، اگر قرارداد «انحصاری» EA، کونامی را ملزم به حذف یوونتوس از بازی کند، حذف این تیم برای آن‌ها تا حدودی دشوار خواهد بود.

FIFA 23

FIFA 23 آخرین بازی EA خواهد بود که نام فیفا را یدک می‌کشد. آن‌ها به صورت رسمی از EA Sports FC رونمایی کردند که در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شود. از طرف دیگر فدراسیون بین‌المللی فوتبال می‌خواهد به ساخت سری بازی فیفا ادامه دهد.

فیفا ۲۳ به عنوان بزرگ‌ترین نسخه از سری معرفی شده و در ساخت آن از تکنولوژی هایپر موشن ۲ (Hypermotion 2) استفاده شده است. از این رو FIFA 23 از فیزیک برخورد پیشرفته، دریبلینگ تکنیکی، حرکت کامل تیمی و زمین‌های فوق واقعی جدید بهره خواهد برد. 

FIFA 23 در روز ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین شوت‌زن‌های FIFA 22آخرین پرچم‌داران فوتبال زیبا
معرفی بهترین شوت‌زن‌های FIFA 22


میم ریویو #6 ما رو بخندونید جایزه میگیرید

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا