بازی

یوبیسافت قصد لغو بازی Roller Champions را ندارد

یوبیسافت قصد لغو بازی Roller Champions را ندارد

یوبیسافت با اعلان بیانیه‌ای، شایعات دیروز را رد کرد که گفته می‌شد قصد دارد پروسه ساخت و توسعه بازی Roller Champions را متوقف کند.

جف گراب، خبرنگار Giant Bomb در پادکست جدید Xbox Era با خواندن پیامی از یک منبع ادعا کرد که این بازی «پس از فصل سوم لغو خواهد شد».

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگیقانون شماره ۱: به فرمول برنده دست نزن
بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگی

اما در بیانیه‌ای که شب گذشته منتشر شد، یوبیسافت برنامه‌ریزی برای حذف این بازی رایگان را که در اردیبهشت ماه منتشر شده بود، تکذیب کرد. در متن این بیانیه آمده است:

سلام قهرمانان! بذارید در همین ابتدا موضوع را از سر راه برداریم، Roller Champions کنسل نمی‌شود و یوبیسافت به طور کامل از آن پشتیبانی می‌کند.

کاری که تیم توسعه‌دهنده Roller Champions انجام می‌دهد این است که مطمئن شود روی آنچه بازیکنان‌مان به ما گفته‌اند که نیاز به بهبود دارد، تمرکز کنند و این اقدام جایگزین تمام اولویت‌های دیگر می‌شود.

برای این منظور، یوبیسافت به دو دلیل مهم، فصل جاری بازی یعنی Disco Fever را تمدید می‌کند. اولین مورد انتشار پچی است که شامل دعوت‌های میان پلتفرمی (cross-invites) است تا بتواند به «وعده بازی مبنی بر یک تجربه اجتماعی قاطعانه» عمل کند. دلیل دوم این است که به تیم زمان بیشتری برای حل مسائلی که «بازیکنان به عنوان عوامل تحریک‌کننده بیان کرده‌اند»، داده شود.

بازی Roller Champions

این بیانیه اضافه کرد:

تا جایی که به محتوا مربوط می‌شود، می‌توانیم به شما بگوییم که چیزهای هیجان‌انگیزی برای فصل‌های بعدی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

با این حال، ما قویاً معتقدیم که قبل از انتشار محتوای جدید، باید با بازیکنان خود به درستی برخورد کنیم، به همین دلیل از این زمان برای بهبود مشکلات استفاده می‌کنیم.

در نتایج مالی سه ماهه شرکت که هفته گذشته منتشر شد، یوبیسافت اعلام کرد Roller Champions بهتر از Hyper Scape، بازی کنسل شده‌ی آن‌ها در سبک بتل رویال، عمل کرده است.

این شرکت چهار روز پیش در حین ارائه گزارش جدید درآمد مالی خود اعلام کرد که ساخت بازی‌های Ghost Recon Frontline، Splinter Cell VR و دو بازی معرفی نشده خود را متوقف کرده است.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora نیز به تعویق افتاده است. این عنوان که پیش از این قرار بود در طول سال ۲۰۲۲ منتشر شود، اکنون در سال مالی آینده شرکت که از ۱ آوریل ۲۰۲۳ (۱۲ فروردین ۱۴۰۲) آغاز و ۳۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) به پایان می‌رسد، عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین فیلم‌های درباره المپیک – مدال‌هایی ناب برای سینمابا دیدن این آثار روحیه بگیرید
معرفی بهترین فیلم‌های درباره المپیک – مدال‌هایی ناب برای سینما


میم ریویو #6 ما رو بخندونید جایزه میگیرید

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا