بازی

کمیک بوک پیش درآمد بازی Gotham Knights معرفی شد

کمیک بوک پیش درآمد بازی Gotham Knights معرفی شد

در حالی که چند روز پیش در کامیک کان سن دیگو، استودیو سازنده تایید کرد که بتمن در Gotham Knights مُرده و خبری از او در این بازی نخواهد بود، شب گذشته اعلام شد که یک کمیک بوک پیش درآمد شش شماره‌ای برای این بازی با حضور شوالیه تاریکی منتشر خواهد شد.

این کمیک بوک با عنوان Gotham Knights – Gilded City روی بتمن تمرکز خواهد داشت که در تلاش است تا گسترش ویروس تحریک‌کننده خشم که شهر گاتهام را آلوده کرده، مهار کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ نسخه ترسناک سوپرمنوقتی نماد امید تبدیل به دلیل وحشت می‌شود
۱۰ نسخه ترسناک سوپرمن

این کمیک بوک به عنوان آخرین ماموریت بتمن قبل از مرگ ظاهرا دائمی او در نظر گرفته شده است، بنابراین احتمالا داستان جالبی خواهد داشت که به بازی Gotham Knights ربط پیدا می‌کند.

همچنین یک خط داستانی در این کمیک بوک وجود دارد که رویدادها را به شهر گاتهام در دهه ۱۸۸۰ و یک فرد آتش به اختیار نقابدار به نام Runaway متصل می‌کند. باید گفت این کمیک بوک نوید داستان‌ها و اتفاقات جالبی را می‌دهد.

شوالیه‌های گاتهام پروژه جدید استودیوی مونترآل برادران وارنر پس از ساخت بازی Arkham Origins به حساب می‌آید و داستان آن پس از مرگ شوالیه شنل‌پوش می‌گذرد. به جای بتمن که در سه‌گانه بی‌نظیر آرکام حضور داشت، در بازی Gotham Knights شاهد حضور بت‌گرل، رابین، نایت‌وینگ و رد هود به عنوان شخصیت‌های قابل بازی خواهیم بود.

پاتریک ردینگ کارگردان خلاق این اثر طی یک جلسه پرسش و پاسخ به طرفداران اعلام کرد که در بازی خبری از بتمن و جوکر نخواهد بود، اما شاید هارلی کویین را ملاقات کنیم. بازی Gotham Knights قرار است جنبه‌های تازه‌ای از دنیای بتمن در بازی‌های ویدیویی را به نمایش بگذارد.

Gotham Knights

شماره یک کمیک بوک Gotham Knights – Gilded City در کنار بازی در روز ۲۵ اکتبر عرضه خواهد شد، به این معنی که شماره‌های آتی پس از انتشار بازی در دسترس قرار خواهند گرفت. نسخه جمع‌آوری شده هر شش شماره در جولای ۲۰۲۳ (تیر ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد.

Gotham Knights در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ (۳ آبان ۱۴۰۱) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که جلوتر از زمان خود بودنددوران پیش از دنیای سینمایی مارول چه شکلی بود؟
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که جلوتر از زمان خود بودند


میم ریویو #6 ما رو بخندونید جایزه میگیرید

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا