بازی

ساخت بازی Monster Hunter Paradise از طریق دیسکورد لو رفت

ساخت بازی Monster Hunter Paradise از طریق دیسکورد لو رفت

ظاهرا بازی Monster Hunter Paradise، عنوان جدید فرنچایز محبوب مانستر هانتر از طریق دیسکورد (Discord) لو رفته است.

در توییتی که اکنون حذف شده، کاربر neonaga99 اشاره کرد که با آزمایش بک‌اند دیسکورد در حین استفاده از حالت توسعه‌دهنده این پلتفرم، می‌توان برخی از رویدادهای جایگاه‌دار که برای اواخر سال میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند را فعال کرد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان

در حالی که این رویدادها اکثرا خالی بودند، یکی از آن‌ها بازیکنان را دعوت می‌کرد تا یک کد برای «بازی Monster Hunter Paradise» در اکانت خود ثبت کنند که ظاهرا عنوان بعدی این سری را تایید می‌کند.

فعال‌سازی این کد در واقع هیچ کاری انجام نمی‌دهد، اما به بازیکنان یک کد ایکس باکس، پلی استیشن یا رایانه شخصی ارائه می‌دهد که ظاهرا پلتفرم‌هایی که بازی برای آن برنامه‌ریزی شده را تایید می‌کند. همچنین مشخص نیست که آیا این کد برای دسترسی فاز بتا، محتوای اضافی یا چیز دیگری است.

بازی اصلی بعدی این سری و دنباله Monster Hunter World، مدتی است که به عنوان بخشی از افشای قابل توجه کپکام با نام Monster Hunter 6 ظاهر شده بود. بعید است که این نسخه از بازی، خارج از نسخه ابری، به نینتندو سوییچ بیاید. کپکام قبلا گفته بود به دلیل گرافیک بالای مانستر هانتر ورلد، برای سوییچ نخواهد آمد.

با این حال، نینتندو سوییچ سری مانستر هانتر مخصوص به خود را دارد، Monster Hunter Rise که اخیرا یک بسته الحاقی به نام Sunbreak دریافت کرد. البته این بازی در ادامه برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شد.

کپکام چندی پیش اعلام کرد که Monster Hunter Rise: Sunbreak از مرز فروش ۳ میلیون نسخه در سراسر جهان به صورت فیزیکی و دیجیتالی عبور کرده است. در آخرین آمار و ارقام هفته گذشته، عرضه این بسته الحاقی روی مانستر هانتر رایز نیز تاثیرگذار بوده و این بازی هم ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستندبکش تا زنده بمانی!
بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستند


میم ریویو #6 ما رو بخندونید جایزه میگیرید

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا