رمز ارز

معروف‌ترین مجموعه NFT در راه دادگاه!

زمان مطالعه: دقیقه

یک طرح دعوی حقوقی پیشنهادی، ادعا می‌کند که شرکت یوگالبز (Yuga Labs) «به‌طور نامناسبی» اعضای جامعه‌ی خود را به خرید توکن‌های غیرقابل تعویض Bored Ape Yacht Club و توکن ApeCoin ترغیب کرده است.
این دعوی که توسط موسسه حقوقی Scott+Scott طرح شده، ادعا می‌کند که یوگالبز با استفاده شهرت سلبریتی‌ها قیمت NFT هایش را بالا برده و بازدهی کلان را به سرمایه‌گذاران ناآگاه، وعده داده است.
هنگامی‌که مشخص شد که رشد این توکن‌ها به‌جای پشتیبانی شدن به‌وسیله یک فناوری اساسی، فقط با تبلیغات پیش می‌رود، سرمایه‌گذاران خرد، بیش از ۸۷ درصد از قیمت خرید اولیه‌ی خود را از دست دادند.
قیمت APE هم که به رکورد ۲۶٫۷۰ دلار رسیده بود، تا پایان ماه ژوئن با حدود ۸۲.۵ درصد کاهش به ۴٫۶۶ دلار رسید.
اگر این شکایت در نهایت به دادگاه کشیده شود، Scott+Scott باید ثابت کند که یوگالبز نتوانسته به وعده‌های تبلیغاتی خود عمل کند و از روش کلاهبرداری پامپ و دامپ استفاده کرده است که با توجه به پروژه‌های قدرتمندی که یوگالبز در دست دارد، اثبات این موضوع چندان آسان نخواهد بود. این شرکت حقوقی، همچنین ممکن است مجبور باشد استدلال کند که توکن‌های یوگالبز تحت عنوان اوراق بهادار ثبت‌نشده تبلیغ شده‌اند که با توجه به ماهیت NFTهای BAYC اثبات این استدلال نیز ممکن است، سخت باشد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا