رمز ارز

پلتفرم Uniswap برای تسخیر بازار NFT به پا خاست!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

راه‌حل نهایی معاملات توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap) قرار است تا پاییز انجام شود، اما همانطور که از سوی سرپرست پروژه‌های NFT این صرافی اعلام شده، کار روی آن در حال انجام است.
این حرکت یک پیگیری منطقی برای خرید ماه ژوئن پلتفرم تجمیع بازار NFT Genie است. در حالی که این معامله به کاربران یونی سواپ امکان دسترسی به NFTها از چندین مکان تجاری در یک مکان را می‌داد، ادغام راه‌حل جدید sudoswap به کاربران امکان می‌دهد که NFTها را به صورت غیرمتمرکز مستقیماً از یونی سواپ خریداری کرده یا بفروشند و همچنین استخر نقدینگی NFT خود را ایجاد کنند.
علاوه بر این، این پلتفرم برای گس فی هم بهینه شده است و فقط ۰٫۵ درصد کمیسیون دریافت می‌کند که پنج برابر کمتر از رقیب اصلی آن، یعنی بازار اوپن‌سی (OpenSea) است.
یونی سواپ به پیشرفت در فضای کریپتو ادامه می‌دهد و ادغام با sudoswap تا حد زیادی منعکس‌کننده جاه طلبی‌های این صرافی است. ابتدا، بزرگترین DEX مبتنی بر اتریوم نیمی از گردش مالی را از کوین بیس گرفت و اکنون به طور جدی تصمیم گرفته تا بخشی از بازار را که در آن بازارهای معروف NFT مانند OpenSea و LooksRare حکومت می‌کنند، در اختیار بگیرد. خود تیم یونی سواپ نیز از توکن‌های NFT به‌عنوان شکلی تمام‌عیار از ارزش در یک اقتصاد دیجیتال پررونق صحبت می‌کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا