بازی

محتوای نسخه‌های مختلف بازی Hogwarts Legacy مشخص شد

محتوای نسخه‌های مختلف بازی Hogwarts Legacy مشخص شد

محتویات نسخه‌های استاندارد (Standard)، دیلاکس (Deluxe) و کالکتور (Collector) بازی Hogwarts Legacy به صورت آنلاین ظاهر شده است. کاربر ردیت BattleDashBR فایل‌هایی مخفی در وب‌سایت بازی پیدا کرده که به نظر می‌رسد آیتم‌های مختلف موجود در نسخه‌های بازی را نشان می‌دهند.

مشخص نیست که این فایل چه مدت در وب‌سایت موجود بوده، با این حال به لینک‌های خرده‌فروشان بزرگ آمریکا همچون Best Buy و Game Stop پیوست شده که نشان می‌دهد پیش‌خرید این عنوان می‌تواند به زودی آغاز شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم The Suicide Squad – ارتش خشن دی‌سیدنباله‌ای بهتر از نسخه اصلی
نقد فیلم The Suicide Squad – ارتش خشن دی‌سی

به نظر می‌رسد اکثر موارد موجود در دو نسخه، اقلام تزئینی برای استفاده در بازی هستند. تریلرهای بازی طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی را نشان داده بودند، اما در این مرحله مشخص نیست که آیا این آیتم‌ها منحصر به این نسخه‌ها هستند یا تنها زودتر می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

اسب‌ها در بخشی از تریلر اولیه و State of Play نمایش داده شده بودند، با این حال، Thestral که یک اسب اسکلتی است و تنها برای افرادی در دنیای جادوگران قابل مشاهده است که شاهد مرگ یک نفر بودند، هنوز به عنوان یک مورد قابل استفاده نشان داده نشده است.

همچنین گفته می‌شود که نسخه کالکتور دارای محتوایی تحت عنوان «چوب‌دستی معلق باستانی بهمراه کتاب» است که امکان دارد یک آیتم فیزیکی باشد، زیرا در نسخه دیلاکس گنجانده نشده است.

بازی Hogwarts Legacy

در بازی Hogwarts Legacy، استفاده از «جادوی باستانی» چیزی منحصر به فرد برای بازیکنان است که به آن‌ها اجازه می‌دهد از مناطقی از هاگوارتز عبور کنند که توسط دانش آموزان عادی دست نخورده باقی مانده‌اند. نمایش بازی در State of Play نشان داد که این مورد، موضوع اصلی بازی خواهد بود. بنابراین وجود یک آیتم در نسخه کالکتور که نشان دهنده آن باشد، منطقی است.

اعضای سابردیت Hogwarts Legacy اخیرا راز دیگری که ظاهرا از معرض دید عموم پنهان شده بود را کشف کردند و آن هم نگاهی به رابط کاربری بازی بود. آنطور که در r/HarryPotterGame ارسال شده، عناصر منو برای چند فریم ظاهر می‌شوند.

این بازی در ابتدا قرار بود سال ۲۰۲۱ منتشر شود. با این حال، سال گذشته وارنر بازه انتشار آن را تا سال ۲۰۲۲ به تعویق انداخت. اخیرا این شرکت از برنامه‌های خود برای انتشار Hogwarts Legacy در سال جاری به همراه انتشار بازی Gotham Knights در ماه اکتبر، گفته بود.

مطلب پیشنهادی:همه فیلم‌های کریستوفر نولان که هرگز ساخته نشدندراه دشوار کارگردان محبوب
همه فیلم‌های کریستوفر نولان که هرگز ساخته نشدند


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا