بازی

در نقش «کارل جانسون» بازی Stray را تجربه کنید!

در نقش «کارل جانسون» بازی Stray را تجربه کنید!

بازی Stray هفته گذشته پس از سال‌ها انتظار سرانجام برای گربه‌دوستان (و البته غیرگربه‌دوستان) منتشر شد و حالا سازندگان ماد به سراغ این بازی رفته‌اند، تا بازیکنان بتوانند در نقش «کارل جانسون» یا «سی‌جی» از GTA: San Andreas بازی را تجربه کنند!

یکی از کاربران Nexus با نام sir_galahad172 ماد جدیدی منتشر کرده که به بازیکنان اجازه می‌دهد بازی Stray را به عنوان CJ اما به شکل یک گربه تجربه کنند! همانطور که در تصویر بالا دیده می‌شود، شخصیت دوست‌داشتنی بازی GTA: San Andreas به طرز عجیب‌و‌غریبی تغییر شکل داده تا بتواند نقش یک گوربه را بازی کند!

مطلب پیشنهادی:راهنمای تمام کدهای تقلب GTA San Andreas: Definitive Editionبه گروو استریت بازمی‌گردیم…
راهنمای تمام کدهای تقلب GTA San Andreas: Definitive Edition

این ماد دیروز منتشر شده و تاکنون بیش از ۹۰ بار دانلود شده است. نکته قابل‌توجه اینکه Stray تنها چند روز پیش منتشر شده که این موضوع فعالیت جالب سازندگان ماد را نشان می‌دهد.

حتی کاربران نیز واکنش‌های جالبی نسبت به این ماد نشان داده‌اند. یکی از آن‌ها با نام jarack0jarack0 برای سازنده این ماد نوشته است: «برای این کار به جهنم خواهی رفت و من حتی به زندگی پس از مرگ نیز اعتقادی ندارم!» کاربر دیگری نوشته است:

حالا اگر بتوانی دکمه «میو» را به چیز‌هایی تبدیل کنی که CJ می‌گوید، این ماد فوق‌العاده خواهد شد. کارت عالی بود!

Stray پس از انتشار موفق شد تا رکورد بازیکنان همزمان در استیم برای ناشر خودش یعنی Annapurna Interactive را بشکند. علاوه بر این، بازی ۲۴ ساعت پس از انتشار بیش از ۶۲ هزار بازیکن همزمان داشته است. با این وجود، می‌توان انتظار داشت که در آینده مادهای بیشتری برای آن منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: انتظاراتی که از GTA 6 داریماز پیشرفت‌های جی‌تی‌ای آنلاین تا شهر زنده‌تر
تیم lastech: انتظاراتی که از GTA 6 داریم


پلی استیشن پلاس بهتره یا ایکس باکس گیم پس؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا