بازی

عنوان فیلم Captain America 4 رسما مشخص شد

عنوان فیلم Captain America 4 رسما مشخص شد

در کامیک کان سن دیگو بالاخره از عنوان رسمی فیلم Captain America 4 با حضور «سم ویلسون» به‌عنوان «کاپیتان آمریکا» رونمایی شد.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتینیش عنکبوت رادیواکتیوی چطور بدن پیتر پارکر را تغییر داد؟
۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتی

تابستان سال پیش فهمیدیم که آنتونی مکی قرار است نقش سم ویلسون را به‌عنوان کاپیتان آمریکا در فیلم Captain America 4 ایفا کند، و اکنون نام این فیلم را می‌دانیم: Captain America: New World Order. البته باید کمی برای این فیلم انتظار بکشید، چون کاپیتان آمریکا 4 در واقع بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول بوده و اکران آن هم برای ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

یکی از اندک جزئیاتی که علاوه بر حضور آنتونی مکی در نقش اصلی فیلم می‌دانیم، این است که جولیوس اونا (با سابقه کارگردانی فیلم The Cloverfield Paradox) این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. همچنین مالکولم اسپلمن و دیلان ماسون، نویسندگان سریال The Falcon and the Winter Soldier، فیلم‌نامه این فیلم را خواهند نوشت.

آنتونی مکی تا پیش از این چندین حضور در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول داشته است، به‌خصوص آن‌هایی که مربوط به شخصیت «استیو راجرز» یا همان کاپیتان آمریکای اصلی بودند. بعد از اینکه راجرز در انتهای فیلم Avengers: Endgame بازنشسته شد، سپر خود را به سم ویلسون داد تا او را جایگزین خودش کند. سریال The Falcon and the Winter Soldier نیز سفر ویلسون را به همراه «باکی بارنز» با بازی سباستین استن برای پذیرش وظایف جدیدش نشان می‌داد.

در ساعات گذشته اخبار بسیار زیادی از MCU شنیدیم. از مشخص شدن لاین‌آپ کامل فاز پنجم این دنیای سینمایی گرفته، تا معرفی سریال جدید Daredevil، و از تریلر سریال She-Hulk گرفته تا Black Panther: Wakanda Forever.

مطلب پیشنهادی:۱۳ مورد از قدرتمندترین سیمبیوت‌های مارولاز نسل ونوم
۱۳ مورد از قدرتمندترین سیمبیوت‌های مارول


پلی استیشن پلاس بهتره یا ایکس باکس گیم پس؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا