بازی

مصرف بسیار بالای اینترنت در بخش چند نفره بازی Halo Infinite

مصرف بسیار بالای اینترنت در بخش چند نفره بازی Halo Infinite

در حال حاضر استودیو 343Industries در حال بررسی مشکلی است که ظاهرا باعث می‌شود Halo Infinite حجم عظیمی از داده را در طول هر مسابقه چند نفره دانلود کند. این بازی در برخی موارد تقریبا ۱ گیگابایت مصرف می‌کند.

این موضوع اولین بار توسط کاربر NicmeistaR در توییتر برجسته شد. این طور به نظر می‌رسد که پس از هر مسابقه، این بازیکن بین ۳۰۵ مگابایت تا ۹۰۰ مگابایت داده استفاده کرده است. چنین چیزی باعث ایجاد هشدار شد زیرا بازی در عرض چند ساعت می‌تواند ناخودآگاه حجم زیادی از داده‌های بازیکنان را بدون آنکه خبر داشته باشند مصرف کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends

در پاسخ به این ادعا، اکانت توییتر Halo Support پاسخ داد:

تیم در حال بررسی گزارش‌هایی درباره دانلود داده‌های اضافی Halo Infinite پس از مسابقات چند نفره است. بهبودی برای این مشکل در به‌روزرسانی Drop Pod ماه آگوست گنجانده خواهد شد.

Halo Infinite

پس از این حرف‌ها، بازیکنان واکنش منفی نشان دادند، به خصوص در پی چندین مشکل در بازی که هنوز برطرف نشده است. یکی از کاربران گفت:

بازی شما برای برخی از افراد به معنای واقعی کلمه غیرقابل بازی می‌شود، زیرا آن‌ها نمی‌توانند هزینه داده‌های بی‌نهایت را از نظر مالی پوشش دهند.

مشخص نیست زمانی که بازیکنان بیشتری متوجه افزایش شدید ترافیک شبکه شوند، به خصوص بازیکنانی که پهنای باند محدودی دارند، همچنان به تجربه بازی ادامه بدهند یا خیر.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟

همچنین مشخص نیست که چه چیزی باعث چنین جهش عظیم داده می‌شود. برخی حدس می‌زنند که این بازی تلاش می‌کند تا فیلم‌های Replay مسابقه را ذخیره کند، با این حال، برخی دیگر از کاربران مشاهده کرده‌اند که افزایش عظیم داده‌ها در چند دقیقه پس از شروع بازی اتفاق می‌افتد، قبل از اینکه اصلا چیزی ذخیره شود.

Halo Infinite در حال حاضر از طیف گسترده‌ای از مشکلات رنج می‌برد، از جمله مواردی که ماه‌ها بر بازی تاثیر گذاشتند. مشکل مداوم با «desync» هنوز برطرف نشده زیرا استودیو ۳۴۳ منابع را به بخش‌های دیگری اختصاص داده است.

این موضوع از مشکلات همگام‌سازی کلاینت و سرورهای بازی ناشی می‌شود که منجر به موقعیت‌هایی می‌شود که حملات از نزدیک ثبت نمی‌شوند، زیرا کلاینت و سرور هر کدام فکر می‌کنند بازیکنان در موقعیت‌های متفاوتی قرار دارند. Halo Infinite همچنین بدون امکان پخش مجدد ماموریت‌های کمپین پس از تکمیل آن‌ها منتشر شد، مگر اینکه کاربران یک فایل ذخیره جدید را شروع کنند.

مد کوآپ بازی نیز که چندین بار به تعویق افتاده، به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تنها کمپین‌های شخصی خود را پیش ببرند. استودیو اعلام کرد که این مد «اواخر آگوست» منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا