بازی

نام و تاریخ پخش سریال جدید Daredevil مشخص شد

نام و تاریخ پخش سریال جدید Daredevil مشخص شد

طی پنل مارول در رویداد کامیک کان سن دیگو، کوین فایگی رسما از سریال Daredevil: Born Again به‌عنوان بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول رونمایی کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول

چارلی کاکس که بعد از Spider-Man: No Way Home اکنون رسما بخشی از MCU است، نقش «دردویل» را در این سریال جدید ایفا خواهد کرد. همچنین در کنار او، وینست دن آفریو نیز در نقش «کینگ پین» ظاهر خواهد شد تا ایام «مت مرداک» را بیشتر خراب کند.

سریال Daredevil: Born Again در بهار ۲۰۲۴ پخش خود را در ۱۸ قسمت آغاز خواهد کرد. این سریال قرار است بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول باشد. فازی که با Antman and Wasp: Quantamania آغاز می‌شود و با امثال Thunderbolts و Guardians of the Galaxy Vol. 3 ادامه پیدا می‌کند.

سریال Daredevil: Born Again

سریال Daredevil اولین بار در سال ۲۰۱۵ از نتفلیکس پخش شد، و به سرعت توانست محبوبیت زیادی میان طرفداران پیدا کند. موفقیت دردویل باعث ساخت سریال‌های دیگری همچون جسیکا جونز، لوک کیج و پانیشر، و حتی یک سریال کراس‌اوور به نام The Defenders شد. اما دردویل بعد از سه فصل به پایان راه خود در نتفلیکس رسید و دیزنی حقوق تمام شخصیت‌های این مجموعه را به‌دست آورد.

لازم به ذکر است که دردویل و کینگ پین قرار است در این مدت در سریال‌های دیگر MCU نیز حضور داشته باشند. حضور چارلی کاکس در سریال‌های She-Hulk و Echo تایید شده است، که دومی شامل وینسنت دن آفریو نیز خواهد بود. کاکس همچنین در انیمیشن Spider-Man: Freshman Year صداپیشگی دردویل را انجام خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات قهرمانان مارولمسئولیت‌های بزرگ با کوچک‌ترین اشتباه عواقب بدی به دنبال دارند
۱۰ مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات قهرمانان مارول


پلی استیشن پلاس بهتره یا ایکس باکس گیم پس؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا